فرماندار بندرعباس :

باید فعالیت بیشتری را در زمینه پیشرفت ورزش‌های روستایی انجام دهیم



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان به رياست احمد پويافر فرماندار  بندرعباس در محل سالن كنفرانس اين فرمانداری برگزار شد .

\r\n

فرماندار بندرعباس در اين جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت ا... بهشتی و ۷۲ تن  از یاران امام (ره) و هفته قوه قضائیه اظهار داشت : استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی،سازمان ها و نهادها در شهرستان، توسعه و تعمیم ورزش همگانی از طریق فراهم آوردن زمینه‌های مناسب جهت افزایش انگیزه و توجه اقشار مختلف جامعه به فعالیت جسمانی، ساماندهی فعالیت‌های همسو در زمینه همگانی کردن ورزش از مهمترین اهداف شورای ورزش همگانی شهرستان بندرعباس است.

\r\n

وی در ادامه افزود : تامین سلامت جسمی و روانی آحاد جامعه، غنی‌سازی اوقات فراغت، گسترش روابط اجتماعی، دور شدن از زندگی ماشینی و در نهایت زمینه‌سازی برای دستیابی به اهداف قهرمانی از مهمترین اهداف ورزش همگانی است.

\r\n

نماینده عالی دولت با بیان این که ورزش باید در سطح شهرستان و روستاها ترویج داده شود ، خاطر نشان کرد: ورزش اگر در روستاهای شهرستان ترویج یابد قطعا می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را بر طرف سازد.

\r\n

فرماندار بندرعباس گفت: مهمترین وظیفه شورای همگانی ورزش ایجاد زیر ساخت های مناسب برای ورزش همگانی است تا نشاط و سلامت مناسبی در جامعه ایجاد گردد.پويافر در پایان تصریح کرد: باید فعالیت بیشتری را در زمینه پیشرفت ورزش های روستایی انجام دهیم و کمبودها را در روستاها به حداقل برسد تا انگیزه در بین جوانان روستایی برای ادامه ورزش بیشتر شود.

\r\n

امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس هم در این جلسه گفت : تا کنون دو جشنواره فرهنگی ورزشی در محلات آسیب پذیر شهربندرعباس تحت عنوان هرماه یک محله یک جشنواره با شعار جامعه سالم جوان سالم با ورزش برگزار ‌شده است و تا پایان سال ده جشنواره دیگر برگزار خواهد شد . وی همچنین  بیان داشت: شش همایش پیاده روی در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد که دو همایش در شهر بندرعباس و چهار همایش دیگر در شهرستان‌های  بندرعباس برگزار خواهد شد. رئیسی اظهارداشت: تا کنون پنج خانه ورزش روستایی درشهرستان بندرعباس تجهیز شده است و تا پایان سال ۹۷ پنج خانه دیگر افتتاح خواهد شد. 

\r\n

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس گفت: المپیاد ورزشی کارکنان ادارات شهرستان بندرعباس در ماه های آینده در رشته های مختلف برگزار می شود  و طبق هماهنگی و مساعدت مدیر کل   ورزش و جوانان استان طرح های مشارکتی در روستا ها در سال آتی روند رو به رشدی خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها