مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی :

حمایت از هنرمندان بومی در اولویت است



صبح ساحل ، هنری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با جمعی از سینماگران فعال هرمزگان گفت : حمایت از هنرمندان بومی در استان در اولویت برنامه و تخصیص بودجه قرار دارد.

علیرضا درویش نژاد ضمن تاکید به جایگاه خوب هرمزگان در فرهنگ و هنر کشور افزود: این جایگاه خوب به واسطه حمایت از هنرمندان بومی و تعامل و همکاری خوب با آنها بدست آمده است و این توان در استان وجود دارد که همه کارها توسط هنرمندان بومی انجام گیرد.

وی عنوان کرد : نیازمند ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب از سوی هنرمندان برای تقویت بخش های مختلف فرهنگ و هنر هستیم و تا زمانی این ارتباط دوسویه وجود داشته باشد شرایط فرهنگ رو به بهبود است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نشست مشترک اهالی فرهنگ و هنر با استاندار هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت : سعی داریم به زودی نشست مشترک صنوف مختلف فرهنگ و هنر را با استاندار هرمزگان برگزار نماییم . زیرا بخش قابل توجهی از مسائل حوزه فرهنگ می تواند از طریق ایشان حل و فصل شود

.درویش نژاد در پایان یادآور شد : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از طرح های سینمایی مرتبط با کاهش آسیب های اجتماعی حمایت می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : هشت هزار تماشاگر در خرداد ماه به سینماهای بندرعباس رفتند.علیرضا درویش نژاد گفت : در مجموع 4482 نفر به سینما ستاره جنوب و 3234 نفر نفر به سینما ستاره شهر رفته اند.

وی به کاهش تماشاگران سینما در بندرعباس اشاره کرد و گفت : علت اصلی این مسئله شروع فصل گرما در بندرعباس می باشد که این مسئله یک امر کاملا طبیعی می باشد.

علیرضا  درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان عنوان کرد : قیمت بلیط  سینما برای هر سانس 10 هزار تومان می باشد و علاقه مندان می توانند در سانس های 16 ، 18 ، 20  و22 از فیلم ها دیدن نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها