نماينده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی :

«آذرخش» باید به سمت درآمد زايى برود



صبح ساحل ، ورزشی - نماينده مردم غرب هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى براى پيگيرى آخرين وضعيت تيم فوتسال آذرخش در تمرينات اين تیم حاضر شد. 

ناصر شريفى با حضور خود در تمرين آذرخش بندرعباس نماينده فوتسال هرمزگان در كشور قول همكارهاى لازم در جهت شرايط عالى اين تيم در فصل جارى داد.

شريفى پس از ديدار حضورى با بازيكنان و كادر فنى آذرخش ظرفيت هاى فوتسالى استان را بى نظير توصيف كرد و گفت: آذرخش همانند باشگاه  خصوصى و مردمى البدر بندركنگ بايد به سمت درآمد زايى برود و بتواند خود را مستقل كند.

نماينده غرب هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى عنوان كرد: خوشبختانه مجمع نمايندگان استان شرايط فعلى ورزش استان را لمس مى كنند و در تلاش هستند تا مشكلات اين حوزه را به اندک برسانند.

وى در ادامه با اشاره به اين كه همه رشته ها براى ما از اهميت بالاى برخوردار هستند افزود : در شرايط كنونى تيم فوتسال آذرخش در اولويت حمايت هاى همه جانبه قرار دارد و بعد از آن ساير رشته رو بايد همانند آذرخش در سطح كشور حمايت كرد.

شريفى در پايان با مديران باشگاه آذرخش بندرعباس هم ديدار و گفت وگو كرد.

شریفی نژاد همچنین در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: به زیرساخت‌های ورزش استان در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای نشده است که بایستی وزارت ورزش و جوانان اهتمام ویژه‌ای در خصوص تقویت زیرساخت‌های ورزش در استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته نماید.

وی افزود: منکر زحمات دوستان در حوزه ورزش هرمزگان نبوده ولی اهتمام و جدیتی در سالیان اخیر در این خصوص صورت نگرفته است و نیازمند نگاه ویژه و تلاش وافر می‌باشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در ادامه از توجه به حوزه ورزش در غرب استان هرمزگان و برطرف شدن مشکلات این حوزه خبر داد و تصریح کرد: خیرین برای ایجاد زیرساخت‌های ورزش در غرب هرمزگان ورود کرده و خوشبختانه این رویه در حال رشد می‌باشد.

شریفی با ابراز خرسندی از مشارکت مردم و خیرین در ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه ورزش این استان ادامه داد: با تعاملی که با وزیر ورزش و جوانان داشته چندین مجوز احداث زمین‌های ورزشی برای شهرستان‌های بندرلنگه، پارسیان و بستک در غرب استان گرفته که از طریق اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نتیجه را پیگیری می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که بخشی از پروژه‌های ورزشی به مرحله مناقصه رفته است، خاطرنشان ساخت: وزارت ورزش و جوانان قول مساعد جهت بهره برداری از این پروژه‌ها را طی 2 سال آینده داده است.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس همچنین به 20 پروژه ورزشی که به زودی در غرب هرمزگان به بهره برداری می‌رسد، اشاره کرد و بیان داشت: اعتبارات خوبی برای این پروژه‌ها گرفته شده که برای احداث زمین‌های محله‌ای ورزشی 250 میلیون تومان و سالن‌های ورزشی 700 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است و نوید بسیارخوبی برای افق رو به رشد ورزش جوانان در غرب استان می‌باشد.شریفی همچنین به تکمیل استخرهای ورزشی در غرب هرمزگان اشاره کرد و افزود: استخر بندرلنگه تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد که مجری این استخر مسکن و شهرسازی بوده و عملیات اجرایی استخر بستک نیز به اتمام رسیده است.وی در پایان خاطرنشان کرد: زیرساخت های ورزش غرب استان را در آینده بسیار مناسب دیده و امیدوارم اعتبارات به طور کامل تخصیص یابد که در آینده شاهد بهره برداری از این اماکن ورزشی باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها