فوتبال 6 جانبه جام شهید مدافع حرم در بندرعباس



صبح ساحل ، ورزشی -  حسین نارنجی نسب  :مسابقات فوتبال 6 جانبه (یادواره شهید مدافع حرم‌خلیل‌تختی نژاد) با حضور تیم های فولاد هرمزگان ، البدر بندرکنگ ، شهدای قائم ، منتخب زیز 21 سال  استعدادیابی ، منتخب بخش مرکزی و منتخب تخت در دو گروه سه تیمی در ورزشگاه تختی بندرعباس آغاز شد.

در نخستین روز این بازی ها یک دیدار بر گزار شد و تیم فولاد هرمزگان با نتیجه 4 بریک تیم منتخب زیر 21 سال را شکست داد.

تیم لیگ برتری فولاد هرمزگان در نخستین دیدار خود در این بازی نشان داد تیم آماده ای است و خود را برای فصل جدید لیگ برتر استان مهیا می کند .

میری سرمربی تیم فولاد هرمزگان برای این دیدار میلاد مریدی اصغر آزق ، محسن پری زاده ، صادق هاشمی ، میلاد قنبر از 24 میلاد طهماسبی ، افشین آشیان ، عرفان ابوالقاسمی از 43 اسماعیل زاهدی ، حمید محمودی مظفر خسرو انجم از 31 محمد صاد ق یزدانی ، اکبر متدین ، حسین پور خاد م و مسعود رزم پوش را به میدان فرستاد.

در مقابل رضا مظفری سرمربی تیم منتخب زیر 21 سال استعدادیابی علیرضا عبدالهی ، محمد امین میرزایی ، یاسر صابری ، مهرزاد دهقانی ، علیرضا لطفی ، عرفان گل محمدی ، یونس علیمرادی ، فتح ا... درزی از 43 محمد حسینی نیا ، مهرداد عالی پور ، احسان دهقانی از 43 مهدی جهانبخش روانه میدان کرد.

در نیمه نخست دو تیم یک بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه اکبر متدین بازیکن با تجربه تیم فولاد از یک فرصت استفاده کر د و توپ را در دروازه منتخب زیر 21 سال جای داد تا نیمه نخست با پیروزی فولاد به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم تیم  شاگردان آماده میری با به دست گرفتن نبض بازی و حملات گسترده روی دروازه حریف توانستند سه گل دیگر را در دروازه تیم منتخب جای دهند .

اکبر متدین در دقیقه 64 ، محسن پری زاده 58 و اسماعیل زاهدی 78 گل های تیم فولاد را به ثمر رساندند تا  تیم فولاد گام نخست را محکم بردارد.داوری این دیدار برعهده احمد مرشدی و کمک ها مهدی جلوداری و مهدی ایسینی و داور چهارم مهدی رنجبر بود.

در بازی روز دوم تیم البدر بندر کنگ که از بازیکنان زیر 21 سال در این بازی استفاده می کند در یک بازی روان و بدون استرس تیم منتخب بخش تخت را 5بر یک شکست داد.

تیم آماده البدر در این دیدار با یک بازی روان در برابر تیم منتخب تخت به یک پیروزی پر گل دست یافت  و خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرد .

 در نیمه نخست البدر با دو گل الیاس بحر پیما دقیقه 20 و علی افشین دقیقه 26 به رختکن رفت .

با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم البدر بود که توپ  و میدان را در دست گرفت و بازدن سه گل دیگر گل های خود را به عدد 5 رساند.

علی پور ارژنگی 53 ، امید سنگین جان ، و محمد ذاکری نسب 87 گل های تیم البدر را به ثمر رساندند در نیمه دوم به ثمر رساندند..

تنها گل تیم منتخب تخت را آرش پیر دهقان از نقطه پنالتی  در دقیقه 89 به ثمر رساند .

داوری این دیدار برعهده محمد مدنی و کمک های ایشان مهدی ایسینی و محمد زیرک و داور چهار م مهدی رنجبر بود.

در ادامه این بازی ها  تیم منتخب زیر 21 سال با شهدای قائم به مصاف هم می روند. منتخب بخش تخت وبخش مرکزی به مصاف  هم می روند و تیم فولاد با شهدای قائم دیدار خواهد کرد.

تیم البدر با منتخب بخش مرکزی به میدان خواهد  رفت. پس از انجام این بازی ها تیم های اول گروه یک و گروه دوم برای تعیین قهرمان به میدان خواهند رفت .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها