آشوری عضو هیات رئیسه مجلس :

کارخانه‌ها موفقیت‌های خود را با مردم تقسیم کنند



   صبح ساحل-  سیاسی ، بندر خمیر-اسماعیل جیبا//مشارکت بنگاه های اقتصادی در فعالیت های اجتماعی، نگرش مثبتی را در بین مردم بوجود می آورد.

محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از چند پروژه عمرانی در سطح شهر بندرخمیر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.

وی همچنین در این روز با باشتی مدیر عامل سیمان هرمزگان دیدار کرد. وی در این نشست اظهار داشت: کارخانه ها در هرمزگان باید موفقیت‌های خود را با مردم تقسیم کنند و با مشارکت در فعالیت‌های عمرانی و اجتماعی، نگرش مثبتی را از خود در جامعه به نمایش بگذارند.

آشوری بابیان اینکه باید بین صنعت و مردم آشتی ایجاد شود تصریح نمود:هر نوع فعالیت اقتصادی و ایجاد کارخانه علاوه بر آثار مثبت و ارزشمند ،موارد منفی را نیز در پی دارد که می‌توان بامطالعه در این راستا،از اثرات نامطلوب آن کاست.این نماینده مجلس در ادامه، کارخانه سیمان هرمزگان را یک بنگاه موفق اقتصادی دانست و افزود:این کارخانه تلاش‌های قابل قبولی در راستای اشتغال‌زایی و حمایت از شهروندان خمیری داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین به ساخت جاده‌ سلامت در محدوده ی غرب شهر خمیر اشاره کرد و افزود: این طرح به همت کارخانه سیمان و شهرداری در حال اجرا می باشد و قطعا تاثیر زیادی در توسعه عمران شهری و ارتقاء رفاه شهروندان خواهد داشت. 

آشوری همچنین خواستار مشارکت کارخانه سیمان در پروژه تامین روشنایی مسیر کمربندی این شهر شد و تصریح کرد:روشنایی معابر در کاهش تصادفات بسیار موثر است و با توجه به شرایط موجود این مسیر و همچنین حفظ جان مردم ،تامین روشنایی کامل این جاده امری ضروری است.در این نشست مدیرعامل کارخانه سیمان هرمزگان نیز گفت:به دنبال تدوین طرحی جهت افزایش سهم مردم خمیر از درآمدهای سیمان هرمزگان هستیم.وی همچنین عنوان کرد: در مبحث محیط‌زیست و کاهش آلودگی‌های زیستی در این شهر مطالعات اولیه صورت گرفته است و در بلندمدت این شهر توسعه بیشتری خواهد یافت.

باشتی همچنین،توسعه فضای سبز را از اولویت های مهم این کارخانه ذکر کرد و بیان نمود:جهت کاهش آلایندگی های ناشی از دود سیمان و همچنین جلوگیری از آسیب های زیست محیطی ، درختکاری و توسعه فضای سبز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و قطعا این امر در سلامت و کاهش معضلات زیست محیطی اثر گذار خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها