بررسی مسائل مختلف بخش انرژی در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم



صبح ساحل ، اقتصادی - احمد مرادی رییس مجمع  نمایندگان هرمزگان در دیدار  مدیر عامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم ، مسائل مختلف حوزه  در بخش انرژی را بررسی کرد.

در این جلسه که مدیر عامل  شرکت ، دهیار ، بخشدار ،رئیس شورای اسلامی روستاهای نانگ، سرخون ،  باغو ، قادهار حضور داشتند،  مرادی به تشریح مسائل ، مشکلات و راهکارهای همکاری ، همدلی و مشارکت در زمینه های اقتصادی و فرهنگی پرداخت.

وی  همچنین با اشاره به  پتانسیل و منابع استان در بخش نفت و گاز ابراز امیدواری کرد :با همت و تلاش و همکاری و همراهی همه جانبه مدیران و مسئولین بتوانیم با موفقیت زیر ساخت های اصلی در حوزه انرژی ، اقتصادی و فرهنگی را فراهم نمائیم.

وی بازدید از صنایع  استان را در حل مشکلات  بسیار راهگشا و موثرعنوان کردو افزود :  این بازدید و بیان مشکلات و رفع آنها به توسعه و پیشرفت استان کمک خواهدکرد.

در این نشست نوروزی مدیر عامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم نیز در این جلسه به تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته این شرکت در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی با توجه به فرآیند اجرایی مسئولیت های اجتماعی به روستاهای همجوار پالایشگاه و مشارکت و همراهی شرکتهای تابعه ملی گاز ایران پرداخت.

وی با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری شعار سال و استفاده از کالای ایرانی و محور خودکفایی ، ساخت قطعات گفت:یکی از اهداف مهم ، اساسی و با اهمیت استفاده از ظرفیت های موجود و به نمایش گذاشتن توان هر ایرانی در عرصه های بین المللی و جهانی است.

در این جلسه دهیار ها ، و رئیس شورای روستا ها هرکدام جداگانه به تشریح  مسائل مختلف  در حوزه و بخش  و روستای خود پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها