با همکاری موسسه اعتباری نور هرمزگان

رقابت خبرنگاران و اهالی رسانه درجشنواره ورزشی



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی با  همکاری خانه مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ، اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و با حمایت موسسه اعتباری نور هرمزگان جشنواره ورزشی  خبرنگاران در رشته‌های دارت ، پرتاب پنالتی بسکتبال، ضربه پنالتی فوتبال و طناب‌کشی برای بانوان و آقایان برگزار شد.

محمودرئیسی مسوول برگزاری نخستین  جشنواره ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفده مرداد روز خبرنگار خانه مطبوعات و انجمن صنفی  روزنامه نگاران هرمزگان تصمیم بر این گرفتند که یک دوره مسابقات ورزشی برگزار نمایند که این مسابقات با حمایت مالی موسسه اعتباری نور و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس طی دوروز در خانه دارت و سالن فجر بندرعباس برگزار شد و نفرات برتر هررشته مشخص شدند. 

وی اظهار داشت: در برگزاری این مسابقات سعید رضایی رئیس هیات بسکتبال بندرعباس، هاشم جعفری مسوول انجمن دارت هرمزگان ، هادی بلالی پور و عطا اله عباس‌پور از سازمان آتش نشانی ، سعید با خویش ، خانم‌ها، چنگ، آیدا محمدحسینی و  مژگان حیدری  همکاری لازم را داشتند. 

رئیسی بیان داشت: درمسابقات دارت بانوان  که با حضور 17 نفر از خبرنگاران واهالی رسانه برگزار شدمحبوبه حفیظی از روزنامه صبح ساحل با 162 امتیاز اول شد. راضیه نیرومند از روزنامه صبح ساحل و لیلا فرهادی از روزنامه سراسری دنیای جوانان عنوان دوم مشترک را به دست آوردند و اعظم رام  از روزنامه صبح ساحل سوم شد. 

در مسابقات دارت آقایان، اسماعیل سالاری از روزنامه صبح ساحل با 183 امتیاز اول شد. کامبیز حسین پور از ماهنامه چلچله با 181 امتیاز در مکان دوم ایستاد.

عنوان سوم مشترک را امیر حسین طالبی از خبرگزاری ایسنا و محمود رئیسی از روزنامه صبح ساحل از آن خود کردند. 

در مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال بانوان که با حضور 14 نفر از خبرنگاران در سالن فجر برگزار شد صدف محمودی از روزنامه صبح ساحل بر سکوی نخست ایستاد.

کلثوم حسین زاده از روزنامه سراسری همدلی در مکان دوم ایستاد. راضیه نیرومند از روزنامه صبح ساحل سوم شد.

در مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال آقایان آزاد کویک از هفته نامه سرای وطن اول شد.

حسین نارنجی نسب و محمود  رئیسی هردو از روزنامه صبح‌ساحل دوم و سوم شدند. 

در مسابقات ضربات پنالتی فوتبال بانوان بتول جهانگیری از روزنامه صبح‌ساحل عنوان نخست را کسب کرد.

محبوبه حفیظی از روزنامه صبح‌ساحل دوم شد.

سید سکینه محبی از روزنامه سراسری عصر ایرانیان در مکان سوم ایستاد.

در مسابقات ضربات پنالتی فوتبال آقایان، حسین مرسلی از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس  اول شد. بنیامین عدنانی از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در مکان دوم ایستاد و امیرحسین طالبی از خبرگزاری ایسنا عنوان سوم را کسب کرد.

در مسابقات طناب کشی بانوان خانم‌ها ،الهام کمالی، لیلا فرهادی، شهین صادقی، فاطمه کشاورز، سیده سکینه محبی و سمانه کمالی اول شدند.

در مسابقات طناب کشی آقایان ، حسین مرسلی، حسین نارنجی نسب، سید جلیل هاشمی، طاها اکبر زاده، محمد مهدی قدیمی و علی اکسیر عنوان نخست را به دست آوردند. 

جا دارد در پایان از آقای عامری سرپرست موسسه اعتباری نور و حامد عبدلی زاده مسوول روابط عمومی موسسه‌نور که همیشه حامی ورزش استان به خصوص ورزش اهالی رسانه هستند کمال تشکر را داشته باشیم. لازم به توضیح است که حکم های قهرمانی به همراه جوایز  نفرات برتر در مراسم روز خبرنگار  به آن ها اهدا خواهدشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها