مدیركل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان:

معرفی 32 طرح اشتغالزایی روستایی جهت دریافت تسهیلات



صبح ساحل ، اجتماعی - مدیركل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان از معرفی 32 طرح اشتغالزایی روستایی در هرمزگان به بانك سینا جهت دریافت تسهیلات خبر داد.

 علی سالاری با اشاره به برگزاری جلسه رفع موانع و مشكلات طرح های معرفی شده به بانك سینا، عنوان كرد: جلسه ای با موضوع رفع موانع و مشكلات طرح های معرفی شده به بانك سینا با حضور آقای رضایی مدیركل اشتغال و سرمایه، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم كشور، مسئول اعتبارات بانك سینا كشور، مدیران دستگاه های اجرایی استان، مدیریت بانك سینا در حوزه جنوب شرق و رؤسای شعب بانك سینا در مركز استان هرمزگان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست  32 طرح اشتغالزایی روستایی مطرح كه چهار طرح افزایش اعتبار یافتند و مابقی طرح ها جهت دریافت تسهیلات، تشخیص موانع پیش رو، تایید و پرداخت معرفی گردید.مدیركل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: اجرای طرح های اقتصادی مذكور برای 150 نفر به طور مستقیم و برای 400 نفر به طور غیرمستقیم در روستاهای هرمزگان اشتغال ایجاد می كند.

سالاری تصریح كرد: ورود خانواده های روستایی و عشایر به مشاغل اقتصادی و تولیدی با هدف  اشتغال و رشد درآمد خانوار صورت می گیرد و با جدیت خواهان ایجاد درآمد پایدار برای روستاییان هستیم.

وی گفت: روستاها ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغالزایی دارند و باید با دقت نظر بیشتری در جهت  شناخت پتانسیل ها و عملیاتی شدن طرح های روستایی اقدام كرد تا بتوان بخش عمده ای از مشکلات اشتغال در آن مناطق را مرتفع كرد.مدیركل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان خاطرنشان كرد: دولت تدبیر و امید برای اولین بار در كشور اقدام به اعطای تسهیلات برای روستاییان با شرایط ویژه و نرخ سود پایین تسهیلات كرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها