مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور

می‌خواهیم نام هرمزگان را در کشور طنین انداز کنیم



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی : مسابقات ورزشی خبرنگاران با حمایت موسسه اعتباری نور در رشته های دارت، پرتاب پنالتی بسکتبال، ضربه پنالتی فوتبال و طناب کشی  برای آقایان و بانوان برگزار شد . 

حامد عبدلی نصیرائی مسوول روابط عمومی موسسه اعتباری نور هرمزگان در باره برگزاری این مسابقات گفت: پس از درخواست خانه مطبوعات و انجمن صننفی روزنامه نگاران هرمزگان و با نگاه مثبت عامری سرپرست موسسه اعتباری نور هرمزگان این مسابقات برای خبرنگاران و اصحاب‌رسانه برگزارشد.

 وی بیان داشت: موسسه اعتباری نور هرمزگان از شروع تاسیس آن در سطح استان هرمزگان کار های فرهنگی و ورزشی زیادی انجام داده است و همواره تلاش مدیران این مجموعه این بوده است که نام قهرمانان و نام‌آوران هرمزگانی در عرضه هنر و ورزش در سطح کشور طنین انداز کند. 

وی گفت: موسسه نور چندی پیش جشن ازدواج ششصد زوج را داشت که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود و درکنار این کار خیر خواهانه این موسسه همکاری خوبی با اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس داشته است و جشنواره های فرهنگی و ورزشی در سطح محلات بندرعباس برگزار نموده است.

حامد عبدلی نصیرائی مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری نور هرمزگان  بیان داشت:  موسسه نور علاوه بر این که در خیلی از جشنواره های ورزشی در کنار ورزشکاران و ورزش استان می باشد کارکنان خود را هم موظف به ورزش کردن نموده است.

 وی گفت: باتوجه به اين که كارمندان بيشتر وقت خودشان را صرف كارمی‌كنند و  ورزش در برنامه كاری آن ها خيلی جای ندارد مدیریت موسسه نور تصميم گرفته است كه در هفته دوبار برای كارمندان  خود سالن ورزشی بگیرد وهمه آن ها را به ورزش ترغيب کرده است. 

وی بيان داشت: اززمانی كه ورزش دربدنه موسسه نور جا باز كرده است كارمندان باروحيه بيشتری به كارمشغول هستند.

عبدلی  اظهارداشت: همان گونه كه ما از كارمندان انتظارداريم كه بازدهی خوبی برای ما داشته باشند بايد به فكرروح وجسمی سالم هم برای آن ها باشيم و یقینا کارمند با نشاط‌تر می تواند تاثیر بیشتری در روند کاری مجموع خود داشته باشد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها