برگزاری کنسرتی رایگان در جوار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس



صبح ساحل ، هنری - «رضا صادقی»خواننده مطرح پاپ هرمزگانی در میان استقبال هم استانی‌هایش در بندرعباس به روی صحنه رفت.

رضا صادقی به همراه گروه مشکی پوشان(18 مرداد) در دو سانس  در تالار شهید آوینی بندرعباس در میان استقبال فوق‌العاده مردم به روی صحنه رفت.

طبق سنت دیرین اجراهای بند مشکی پوشان، رضا صادقی از بزرگانی هم چون زنده یادان علی حبیب زاده، ابراهیم منصفی و ناصر عبدالهی از هنرمندان جاوید نام بندر یاد کرد و گفت: همیشه به‌حکم باورم حرف می‌زنم و هیچ‌وقت دنبال امضا نبودم، خیلی وقت‌ها حرف زدم و امضای باطلم خورده است، اما این حرف‌ها را می‌زنم چون دلم می‌خواهد، اینکه این صحنه‌ها پابرجاست به حرمت آن‌هایی است که جان دادند تا ما جان بگیریم، قهرمان‌هایی که نه منت سرمان گذاشتند نه سرمان غر زدند، شهدا و جانبازان، هنرمندانی که روحشان را تقدیم کردند و از تمام وجودشان برای مردم گذاشتند، هنرمندانی که کنسرت می‌گذاشتند و به فکر دو روز بعدش نبودند که چه می‌شود و لبخند روی لبانشان بود، لطفاً به احترام این عزیزان و پدر و مادران این جمع ۱۵ ثانیه بایستید و تشویق کنید.

از بدو شروع برنامه رضا صادقی با لهجه شیرین بندری با مردمش هم‌صدا بود که ازجمله نکات زیبا و قابل‌توجه این کنسرت بود.

در این اجرا رضا صادقی ترانه‌های "احساس رویایی، حال بارون، دلخشوی ساده، همه اون روزا، من و یادت، دل بی‌غم، نفس، یعنی درد، گمونم، وایسا دنیا، تو بامنی، مشکی، عاشقیت، عاشقتم، من دوست دارم، بهونه منطقی، ادعا و رفیق قدیمی" را به اجرا درآورد.

رضا صادقی آخرین تک آهنگ منتشرشده‌اش با نام «دیوونه خونه» را که طی ماه‌های اخیر قبل منتشر شد، با شور و حال خاصی اجرا کرد.شاید اتفاق ویژه‌این کنسرت همراهی گروه موسیقی بانوان "کیدی" بود که بالباس‌های محلی جلوه ویژه‌ای به کنسرت داده و صادقی با بیان اینکه سازهای کوبه‌ای هرمزگان زیبا و خوش‌نوا است اما وقتی دل‌نشین‌تر است که توسط دختران هرمزگان نواخته شود و امیدوارم هشتم شهریور در تهران بتوانند مرا همراهی کنند.

گروه بانوان کیدی را در این برنامه رومینا تنی (سرپرست گروه)، صدیقه رحمان زاده، فوزیه پیش، زیبا رون و نجمه ناصری همراهی می‌کردند.

پس‌ازآن صادقی ترانه "بارون دونه دونه و خونه خشت گلی" را به همراهی حاضرین اجرا کرد و گفت: مدیون مردم استانم هرمزگان هستم که همیشه همراه و حامی‌ام در تمام لحظات موسیقی‌ام بوده و هستند.

صادقی همچنین اشاره به وضعیت اقتصادی فعلی کشور کرد و افزود: امیدوارم این مشکلات اقتصادی اخیر به اتمام رسد و شاهد خوشحالی مردم کشورم باشم و به همین دلیل حاضرم اگر شهرداری بندرعباس و سایر نهادها حمایت کنند کنسرتی رایگان برای مردم استانم در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس اجرا کنم.

از دیگر نکات جالب در این اجرا که مردم در اغلب ترانه‌ها صادقی را همراهی می‌کردند، بازگشت مجتبی شکاری به روی صحنه در بندرعباس پس از چهار سال بود که رضا صادقی خواست حضار به‌پاس همکاری مجدد خودش و مجتبی شکاری، وی را تشویق کنند.

همچنین تیارا صادقی، فرزند رضا صادقی با حضور در سالن آوینی در تمامی اجراها پدرش را همراهی می‌کرد.

صادقی در بخشی از این کنسرت به نداشتن سالن مناسب کنسرت در بندرعباس انتقاد کرد و خواستار احداث سالنی مناسب در خور شأن مردم بندرعباس شد و افزود: دفعه قبلی که آمدم بر روی صحنه این سالن شاهد بودم که کف‌پوش‌ها خراب است و بازهم بعد از دو سال شاهد هستیم که خراب است و هیچ اتفاقی رخ نداده است.

مجتبی ابوالقاسم پور و مجید قدیانی(کیبورد)،سهراب بنیادی(ویولن)،حامد همتی(پرکاشن)،مجتبی شکاری(گیتار باس)، مرسل وطنی(ساکسیفون)، رامین زواری (درامز) و فاضل پیش(گیتار الکتریک) در این اجرا رضا صادقی را همراهی می‌کردند./ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها