فرماندار حاجی آباد در نشست با ورزشکاران؛

ورزش اعتماد به نفس را تقویت می‌کند



صبح ساحل ، ورزشی - فرماندار حاجی آباد گفت: ورزش تاثیرات روانشناسی بسیاری بر سلامت جسم و روان دارد که مهمترین آن تقویت اعتماد به نفس، هوشیاری و عزت نفس خواهد بود.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست با ورزشکاران ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش ورزشی این شهرستان اظهار کرد: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش خدمات قابل توجهی در این شهرستان انجام گرفته است که از مهمترین آن ها می توان به ساخت ورزشگاه 1200 نفری شهر حاجی آباد اشاره کرد. 

فرماندار حاجی آباد با بیان این که  رشد و تعالی جامعه در گرو نیروی انسانی سالم و تندرست است بر حفظ سلامتی جوانان و آینده سازان تاکید کرد و گفت: با افزایش زیر ساخت های ورزشی در شهرستان قطعا شاهد رشد و بالندگی جوانان برومندمان در رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود.

وی توجه به ورزش ، ترویج و گسترش فرهنگ ورزشی در راستای تعالی جامعه و سالم سازی محیط زندگی در مقابله با آسیب های اجتماعی را امری ضروری دانست و افزود: ورزش ، علمی است که در آن به مسائل علمی و تخصصی ورزش پرداخته می شود و هدف از این علم آن است که علاقه مندان به ورزش از این طریق پی به کلیه مسائل مربوط به علوم ورزش برده و آن را بکار بندند تا کمتر در مسایل مختلف دچار آسیب شده و همچنین از طریق علم ورزش مهارت خود را در هر رشته ورزشی افزایش دهند که این امر کمک شایانی به سلامت روانی جامعه خواهد کرد.

وی در ادامه حمایت از ورزشکاران و تامین اعتبار برای زیر ساخت های ورزشی را از اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: پیگیر مشکلات ورزشکاران خواهیم بود و برای رفع آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها