فرماندار این شهرستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۸۲ پروژه در هفته‌دولت در حاجی‌آباد



صبح ساحل ، اقتصادی - فرماندار حاجی‌آباد گفت: در هفته‌ دولت ۸۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۱  ميليارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار صبح ساحل، حمید جهانگیری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته‌ دولت در سخنانی اظهار داشت: هفته‌ دولت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، شهید رجایی و باهنر است، مردانی که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و امروز مسوولان نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی باید همواره به این شهدای‌ سرافراز اقتداء کرده تا با بهره‌گیری از سیره و سنت آنها بتوانند بر مشکلات مردم غلبه کنند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: امسال در گرامیداشت هفته دولت ۸۲ پروژه با اعتباری بالغ بر۹۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری می‌رسد.

جهانگیری با بیان اینکه سیلوی‌ ذخیره‌ گندم، مهمترین پروژه‌ ای است که با حضور مقامات استانی به بهره‌برداری می‌رسد یادآور شد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

فرماندار حاجی‌آباد به پروژه‌های حوزه‌ کشاورزی پرداخت و عنوان کرد: با بهره‌برداری ۲۶ پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر۵۱ میلیارد تومان و در حوزه‌ اشتغال برای متقاضیان کار در بخش‌کشاورزی با بهره‌برداری از۱۶ هکتار‌ گلخانه، برای۲۴۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد خواهد شد.

نماینده عالی‌دولت در حاجی‌آباد به دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در این هفته اشاره کرد و افزود: ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱  میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل؛  2 پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه انرژی، ۳۴ پروژه در حوزه عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، در حوزه آب و فاضلاب روستایی ۴  پروژه با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان، در بخش صنعت، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، در حوزه بهداشت ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژهایی است که در هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت در این شهرستان گام‌های خوبی برداشته شده است تصریح کرد: یک هزار و صد متر مربع به فضای بیمارستان فاطمه‌الزهرا(س) افزوده شد و این مرکز درمانی توسعه پیدا کرد و به جرات می‌توان گفت از نظر زیربنایی بزرگترین اورژانس در استان هرمزگان است که در این راستا ۲۵ تخت به تخت‌های بیمارستان اضافه خواهد شد و اتاق عمل و سایر بخش های دیگر نیز بزودی تجهیز می‌شود.

فرماندار حاجی‌آباد اضافه کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در سال جاری از نظر تعداد، ۵۵ درصد و از نظر ریالی ۱۱۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها