استاندار در شورای راهبری توسعه مدیریت استان:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی هرمزگان به دقت ارزیابی شود



صبح ساحل ، سیاسی - استاندار هرمزگان گفت: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان می خواهیم تا ارزیابی عملكرد دستگاه های استان برای جشنواره شهید رجایی، بر مبنای شاخص های شفاف و بسیار دقیق باشد.

فریدون همتی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان ارزیابی عملكرد دستگاه ها، سازمان ها و كارمندان و مدیران را بسیار مهم دانست و عنوان كرد: تمامی دستگاه های اجرایی و سازمان های استان هرمزگان باید با توجه ماموریت ها، منابع و نیروی انسانی كه در اختیار دارند، مورد ارزیابی قرار گیرند.وی ادامه داد: شاخص های مهمی همچون كیفیت و سرعت انجام كار باید در ارزیابی عملكرد مدیران دستگاه ها و كارمندان مورد توجه باشد.

استاندار هرمزگان افزود: ارزیابی عملكرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی موجب شكوفایی استعدادهای نهفته در آن مجموعه می شود چون كارشناسان انگیزه بیشتری برای انجام درست وظایف خود پیدا می كنند و از هدر رفت منابع نیز جلوگیری خواهد شد.

همتی با تاكید بر اینكه نظام ارزیابی و اعمال مدیریت باید جدی گرفته شود، تصریح كرد: باید برای مدیریت، ارزش علمی قائل باشیم و ارزیابی ها از مدیریت و عملكرد كارمندان نیز بسیار دقیق باشد.

وی گفت: ارزیابی دقیق از عملكرد موجب رشد و افزایش بهره وری در كار سازمان ها و دستگاه های اجرایی می شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان كرد: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان می خواهیم تا ارزیابی عملكرد دستگاه های استان برای جشنواره شهید رجایی، بر مبنای شاخص های شفاف و بسیار دقیق باشد و با دقت عمل این كار صورت گیرد.

سهم نیم درصدی كتابخانه های عمومی

از بودجه شهرداری ها به طور منظم پرداخت شود

استاندار هرمزگان خواستار اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار برای ترویج مطالعه توسط اداره كل كتابخانه های هرمزگان شد.

همچنین فریدون همتی در نشست انجمن كتابخانه های عمومی استان هرمزگان بر لزوم انجام كارهای فرهنگی تاثیرگذار برای ترویج مطالعه از سوی اداره كل كتابخانه های هرمزگان در سطح شهرها و روستاهای استان تاكید كرد و بیان داشت: انتظار داریم با اجرای برنامه هایی با رویكرد جدید و خلاقانه، تحولات خوبی در زمینه كتابخانه های عمومی استان صورت گیرد و مطالعه كتاب به یك فرهنگ عمومی رایج در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت ها و امكانات برای توسعه كتابخانه های عمومی و تجهیز آنها در سطح استان استفاده شود.

استاندار هرمزگان با تاكید بر لزوم پرداخت منظم سهم نیم درصدی كتابخانه های عمومی از بودجه شهرداری ها، افزود: شهرداری های هرمزگان باید به طور منظم این بودجه را به اداره كل كتابخانه های عمومی استان پرداخت كنند.

همتی تصریح كرد: با استفاده از این بودجه می توان كارهای فرهنگی بسیاری را در راستای توسعه فرهنگ مطالعه اجرا كرد و همچنین از آن برای تجهیز كتابخانه ها بهره برد.

همتی استاندار هرمزگان در پایان خواستار استفاده از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی جهت تكمیل كتابخانه های نیمه تمام در هرمزگان شد و عنوان كرد: نیاز است در بندرعباس به عنوان مركز استان هرمزگان یك كتابخانه مركزی با معماری بسیار زیبا ساخته شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها