استاندار هرمزگان خبر داد :

افتتاح 10 زمین ورزشی جهت چمن مصنوعی فوتبال در «قشم»



صبح ساحل ، ورزشی - فریدون همتی در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی چندمنظوره روستای طبل قشم که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد .

وی با تشکر از همکاری وزارت نفت در اجرای پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های استان هرمزگان از جمله شهرستان قشم، افزود: امسال 10 قطعه زمین برای چمن مصنوعی فوتبال در قشم افتتاح کردیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به درخواست دهیار روستای طبل از معاون وزیر ورزش و جوانان نسبت به تامین اعتبار زمین چمن فوتبال استاندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آینده‌ای نزدیک روستای طبل به بخش تبدیل خواهد شد، تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

مدیرمجتمع علوم دینی شهرستان بندرلنگه با تشکر از تلاش‌های مسؤولان در جهت بهبود عمران و آبادانی در کشور و استان هرمزگان، گفت: گام‌های خوبی در این مسیر در این استان برداشته شده است.

شیخ محمدعلی امینی در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای طبل قشم اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های اصلی این سرزمین هستند و ما باید تمام تلاش خود را برای این سرمایه‌های ارزشمند انجام دهیم.

وی افزود: لزوم پویایی جوانان، انگیزه و امید به آینده است و از همین رو مسؤولان عالی دولت نگاه ویژه‌ای نسبت به فراهم‌سازی امکانات و شرایط لازم برای فعالیت و نشاط جوانان انجام داده‌اند.

مدیر مجتمع علوم دینی شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: اگر جوانان ما دچار یأس و ناامیدی شوند، آینده روشنی نخواهیم داشت و از همین رو باید جهت بهبود شرایط انگیزه و پویایی لازم را در میان جوانان ایجاد نماییم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در هرمزگان نیز گام‌های خوبی جهت عمران و آبادانی برداشته شده و طرح‌های خوب ورزشی و آموزشی در سطح استان و شهرستان قشم در دست انجام است.

 

 

 


برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها