استقبال باشکوه از «هدیه کاظمی»



صبح ساحل ، ورزشی - حسین نارنجی نسب :مراسم استقبال از نایب قهرمان قایقرانی آسیا با حضور نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی، فرماندار بندرعباس، مدیرکل ورزش و جوانان استان ، رئیس و نایب رئیس هیات قایقرانی استان،رئیس و دو تن از اعضای شورای شهر بندرعباس ، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، معاون شرکت فولاد هرمزگان ، خانواده هدیه کاظمی و تعدادی از چهره های ورزشی استان در فرودگاه بین المللی بندرعباس برگزار شد و با اهداء دسته گل از این ورزشکار تقدیر به عمل آمد. 

در مراسمی که به همین منظور درمحل فرودگاه بندرعباس برگزار شد مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان گفت: کسب مدال نقره مسابقات قایقرانی آب های آرام در کایاک تک نفره 500 متر بازی های آسیایی جاکارتا توسط هدیه کاظمی باعث خوشحالی وهیات های جامعه ورزشی استان شد.

وی بیان داشت: امیدواریم با حمایت همه جانبه وزارت ورزش و فدراسیون قایقرانی و اداره کل ورزش وجوانان استان شاهد موفقیت کاظمی در المپیک 2020 توکیو باشیم.

هاشمی تختی نماینده مردم استان درمجلس شورای اسلامی دراین مراسم گفت: این ورزشکار استان با تلاش و پشتکار توانست در راه رسیدن به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیایی جاکارتا بار دیگر به همگان ثابت کرد که هرمزگان مهد استعدادهای درخشان درسطح کشور است.

هاشمی تختی عنوان کرد: افتخار آفرینی هدیه کاظمی بانوی شایسته هرمزگان در رقابت های قهرمانی قایقرانی بازی های آسیایی جاکارتا و کسب مدال نقره باعث شد برافتخارات ورزش میهن عزیزمان افزوده شودوی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم ایران و به ویژه هرمزگان وقدردانی از تلاش مجدانه این بانوی هرمزگانی و مربیان ایشان گفت: امیدواریم با تلاش هایی که انجام می گیرد و با حمایت های همه جانبه شاهد حضور این بانوی شایسته در المپیک 2020 توکیو باشیم.

هدیه کاظمی درگفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: مسابقات قایقرانی آب های آرام آسیا در جاکارتا یک رقابت سخت و تنگاتنگی بود و رقیبان آسیایی همه از آمادگی کامل برخوردار بودند و برای دست یافتن به یکی از مدال ها کار سختی را پیش رو داشتم اما از آنجایی که تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم امیدواری زیادی برای کسب مدال داشتم.

وی بیان کرد: با توکل به خدا در استارت حاضر شدم وتمام شش دانگ حواسم در حرکت اولیه بود که خوشبختانه شروع خوبی داشتم و همراه با رقیب چینی به خط پایان رسیم و در نایب قهرمان شدم.

کاظمی خاطرنشان کرد: بچه های استان واقعا پتانسیل قهرمانی را دارند و شرایط بدنی شان به گونه ای است که می توانند در قایقرانی موفق باشند.

وی ادامه داد: نداشتن یک پیست مناسب دراستان قایقرانان را آزار می دهد ومسئولان قول پیست بهتر را دادند اما هنوز این پیست آماده نشده است و رئیس هیات قایقرانی تلاش های زیادی دراین راه انجام می دهد اما هیات به تنهایی قادر نیست که این کار انجام دهد.

این بانوی قهرمان نزدیک به 11 سال است که عضو تیم ملی قایقرانی در بخش آب های آرام است ودرنخستین مسابقات برون مرزی با تیم ملی جوانان صاحب دو مدال طلا و یک برنز شد و در تورنمنت جهانی سال 2012 برای نخستین بار توانست سه مدال طلا در رده سنی زیر 23 سال کسب کند و پس از آن برای نخستین بار در مسابقات کاپ آزاد جهانی مقام هفتم و هشتم را به دست آورد.

درمسابقات آسیایی در ازبکستان در مسافت المپیکی مدال نقره و یک برنز به دست آورد ودرمسابقات چین مدال نقره کسب نمود و در مسابقات المپیکی در تک نفره و در قایق دونفره با حکیمی به مدال طلا و دو مدال برنز نیز در قایق های چهار نفره در مسافت هزار متر و 200 متر کسب کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها