کمک ۱۷ میلیارد ریالی مردم هرمزگان در جشن عاطفه‌ها



صبح ساحل ، اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان گفت : مردم نوع‌دوست هرمزگان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند.

مهرداد تاجیک با بیان این خبرگزارشی از آمار کمک‌های مردمی این استان به دانش آموزان نیازمند در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها امسال ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها هم‌زمان در سراسر کشور و با ۳۵ پایگاه در استان هرمزگان برپاشده بود گفت: مردم نوع‌دوست هرمزگان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده شامل ۷۳۲ میلیون تومان به‌صورت نقدی و ۹۶۸ میلیون تومان در قالب کمک غیر نقدی بوده که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

تاجیک با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها سال جاری نیز هم‌زمان با سراسر کشور در یازدهم مهرماه در سطح مدارس استان برگزار می‌شود یادآور شد: مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین پرداخت الکترونیکی ازجمله سامانه تلفن گویای ۳۲۸۸ و همچنین ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۳۹ و نصب نرم‌افزار ناب بر روی گوشی، کمک‌های نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

گفتنی است هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار و خیران استان هرمزگان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها