در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان بندرعباس مطرح شد:

افتتاح شش خانه ورزش روستایی در مناطق مختلف روستایی بندرعباس



صبح ساحل ، ورزشی -  حسین نارنجی نسب: جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان بندرعباس  به ریاست فرماندار بندرعباس و باحضور مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان وبخشداران ونمایندگی های ورزش بخش ودیگر اعضا در فرمانداری بندرعباس  برگزار شد.

فرماندار بندرعباس دراین جلسه با اشاره به نقش ورزش درزندگی امروزه مردم گفت: ورزش یکی از مولفه های اثر گذار در زندگی امروزی جامعه است وامری حیاتی است و امروز ورزش تنها یک سرگرمی برای اوقات فراغت نیست بلکه یکی از ابزارهای مهم سالم سازی جامعه است که به سمت علمی شدن پیش می رود.

پویا فر افزود: با توجه به بستر مناسب و حضور استعدادهای مختلف در مجموعه ورزش شهرستان، وجود این استعدادها می تواند در برنامه ریزی و ایجاد انگیزه درجامعه ورزشی بندرعباس نقش پررنگ و موثری داشته باشد. 

وی درادامه بیان داشت: این شورا می تواند از حداکثر پتانسیل همه دستگاه ها ونهادهای شهرستان در پیشبرد اهداف جامعه ورزشی استفاده کند وبه ترویج ورزش دربین همه مردم جامعه بپردازد.

وی افزود: شورا در تصمیم گیری‌های کلان باید به مسایل ورزشی بپردازد.پویافر بیان داشت: آموزش و پرورش متعلق به آحاد جامعه است و ورزش نیز به اندازه‌ی آموزش و پرورش تاثیرگذار است. مقام عالی دولت در شهرستان بندرعباس اظهارداشت: میزان اعتباری که برای ورزش درنظر گرفته می شود نمی‌تواند تمام کمبودهایی که در ورزش دیده می شود مرتفع کند و می طلبد تمام ابزار وامکانات واندیشه های نو به کمک ورزش بیایند و افراد با ابزار مدیریتی و تفکرات نو ورزش را به سوی ترقی و پیشرفت هدایت کنند واین را باید پذیرفت که همیشه میزان انتظارات با منابع برابری نمی‌کند و می توان با همین منابع اندک نیز اقدامات تاثیرگذار را انجام داد.

احمد پویافر فرماندار بندرعباس در پایان گفت: یکی از کارهایی که می تواند به امر ورزش کمک کند مشارکت های مردمی است و از کار های مثبتی که دراین راه اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس انجام داده برگزاری چندین جشنواره ورزشی  درمحلات بندرعباس است که با همیاری مردم صورت گرفته است.

درادامه مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان گفت: توسعه ورزش همگانی به عنوان یک استراتژی اصلی جهت ارتقاء سلامت جسمانی و روانی وهمچنین ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی است.

غلامعلی دانشور با اشاره به اهمیت ورزش همگانی بر لزوم همکاری تمامی ارگان ها وادارات با اداره کل ورزش تاکید کردمدیرکل ورزش وجوانان گفت: وجود استعدادهای فراوان ورزشی در استان وشهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان با امکانات موجود توانسته اند در رشته های مختلف ورزشی به موفقیت های زیادی دست یافته اند.وی بیان کرد: به یاری خداوند وحمایت استاندار و اداره‌کل ورزش وجوانان استان تعداد 70 سالن ورزشی چند منظوره، زمین چمن، استخر شنا وچمن مصنوعی و زمین های خاکی با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان در قالب 16 پروژه ورزشی در هفت شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان بندرعباس نیز گفت:درهفته تربیت بدنی و ورزش بیش از 47 برنامه فرهنگی ورزشی درشهرستان بندرعباس به اجرا در می آید که شاخص ترین  این برنامه ها آیین تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان شهرستان، تجلیل از خانواده شهدا وخبرنگاران  می باشد.

امین رئیسی بیان کرد: یکی از برنامه های فرهنگی این هفته برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی درمحله نخل ناخدا ، همایش پیاده روی در شهر تخت، گردهمایی کونگ فوکاران شهرستان بندرعباس به میزبانی شهر تخت می باشد.وی اظهارداشت: در سال جاری این اداره موفق شده است پنج جشنواره فرهنگی ورزشی در محلات سورو، سه راه برق، نایبند، شهرک توحید و کوی ملت برگزار نماید.امین رئیسی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرعباس در پایان خاطر نشان کرد: درهفته تربیت بدنی و ورزش شش خانه ورزش روستایی در مناطق مختلف روستایی بندرعباس افتتاح و  مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها