استاندار هرمزگان :

9هزارو500نفر برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل هرمزگان معرفی شدند



صبح ساحل، سیاسی _ استاندار هرمزگان گفت: 500میلیارد ریال سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته که تاکنون 9هزارو 500تفر برای دریافت 310میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند.

 

ابراهیم عزیزی درنشست شورای هماهنگی بانک های هرمزگان ضمن تاکید پرداخت به موقع این تسهیلات افزود: برای اینکه مردم در دریافت این تسهیلات با مشکل مواجه نشوند یک ضامن در نظر گرفته شده است.

 

بنا به اظهار استاندارهرمزگان بسیاری از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان از طریق دریافت تسهیلات بانکی توانسته اند به خود کفایی برسند که پرداخت تسهیلات نشانگر اهمیت بالای این کار بزرگ است.

 

عزیزی ادامه داد: در زمینه طرح توسعه کشاورزی واگذاری زمین به مردم بسیار سریع و خوب انجام شده و هرمزگان در رده های دوم و سوم کشور ، اما در پرداخت تسهیلات در رتبه های آخر کشور قرار داریم.استاندار هرمزگان ضمن تذکر به بانک کشاورزی در زمینه پرداخت به موقع تسهیلات ، از سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خواست با حساسیت بیشتری اعتبارات طرح بویژه از طریق صندوق توسعه ملی دنبال کند تا در کمترین زمان به بهترین نتایج برسیم.

 

عزیزی افزود: مقرر شده بانک های صادرات، ملت، تجارت و سپه برای حمایت از طرح اجرای سیستم فاضلاب شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان و بندرلنگه وارد عمل شوند.وی تصریح کرد: تاکنون 70 درصد پروژه فاضلاب بندرعباس انجام شده که با اجرای کامل طرح از پساب به دست آمده نیز می توان در کشاورزی و فضای سبز استفاده کرد.

 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه مسکن مهریکی از ماندگار ترین خدمات بزرگ دولت نهم دهم می باشد،اظهار داشت: اختصاص وام 300 میلیون ریالی برای طرح های مسکن مهر استان یکی از اقدامهای مهم دولت در راستای تکمیل طرح مسکن مهر در این استان بوده که بانک ها باید با جدیت نسبت پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.عزیزی، ازتمام دستگاههای اجرایی خواست حداکثر توان خود را برای اجرایی شدن آن به کار بگیرند تا در خرداد ماه بیشترین واحدهای مسکن مهر به مردم تحویل داده شود.وی از دست اندرکاران تسهیلات نوروزی در هرمزگان خواست از هم اکنون برای بالا بردن ظرفیت وپذییش مسافران نوروز 92برنامه ریزی کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها