رئیس اداره ورزش و جوانان قشم:

امکانات زیرساختی ورزش در قشم کافی نیست



صبح ساحل ، ورزشی - رئیس اداره ورزش و جوانان قشم گفت: در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت بهبود زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان قشم برداشته شده، اما هنوز امکانات و زیرساخت‌های فراهم شده کافی نیست.

فریدون نایبی در نشست شورای ورزش قشم ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت بهبود زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان قشم برداشته شده، اما هنوز این امکانات و زیرساخت‌های فراهم شده کافی نیست.

وی افزود: شورای شهر قشم اقدامات سازنده‌ای در حوزه ورزش و جوانان انجام داده و نیاز است که دیگر ارگان‌ها نیز با توجه به اهمیت و نقش ورزش در سلامت روح و روان جامعه پای کار باشند و از این حوزه حمایت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم نیز حمایت‌های خوبی از حوزه ورزش دارد اما از مسؤولان این سازمان خواستاریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در این بخش، حمایت‌های بیشتری داشته باشند.

نایبی تعویض چمن ورزشگاه تختی، تکمیل سالن ورزشی سام و زال،  نبود سالن ورزشی اختصاصی بانوان، نبود سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی و فراهم نبودن زیرساخت‌های ورزشی در روستاها را از جمله کمبودهای مهم ورزشی در شهرستان قشم عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها