فرماندار بندرعباس:

ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رئیسی//  جامعه ورزش و روسای هیات های ورزشی شهرستان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با احمد پویافر فرماندار بندرعباس دیدار و گفتگو کردند. 

 فرماندار بندرعباس در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت : ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد  و باید زمینه های رشد و  توسعه  ورزش در شهرستان فراهم شود.

 وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش افزود : ورزش جزو موارد مهم و از ضروریات زندگی است که علاوه بر سلامت جسم و روح و روان اجتماعی ، راهکار بسیار خوبی برای جذب و مشارکت جوانان و مصونیت از آسیب های اجتماعی است .

 نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: نگاه به مسائل ورزش نشان می دهد که برنامه‌های ورزشی از جمله برنامه های همگانی است و طرفدار مردمی دارد و حمایت های عموم مردم در رشد و توسعه و تقویت آن نقش آفرین است و آثار مثبتی در موفقیت ها دارد و لازم است دستگاه ها در برقراری ارتباط و جلب اعتماد این سرمایه عظیم تلاش و گام های اساسی بردارند.

  احمد پویافر گفت : یکی از راه هایی که بتوانیم سطح ورزش شهرستان را ارتقا ببخشیم ، کشف استعدادها و شناسایی عوامل موفقیت است و هیات ها و مربیان ورزشی در تحقق این مهم و و فراهم نمودن بستر و رشد دادن استعدادها و پتانسیل های جامعه تاثیرگذار باشند.

 فرماندار بندرعباس از همراهی و همدلی جامعه ورزش ( روسای هیات ها ) به ویژه رئیس ورزش و جوانان شهرستان در توسعه و ارتقای سطح ورزش شهرستان ، افتخارات و رتبه ها و مقام هایی که برای شهرستان حاصل شد ، تقدیر و تشکر کرد.

امین رئیسی ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس هم در این دیدار عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان را  بیان کرد و گفت: با برگزاری جشنواره های ورزشی در سطح محلات شور وهیجان در محلات ایجاد شده است.

وی بیان داشت: ورزش نه تنها در شهر بندرعباس بلکه در جایجای این شهرستان و روستاهای آن مورد حمایت اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است و از این به بعد هم با حمایت‌های پویا فر فرماندارو  امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان شهرستان برنامه های بیشتری برای ورزش شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

رئیسی گفت: تمام تلاش بنده و مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس رشد وتوسعه ورزش همگانی و ورزش در محلات است و امیدوارم که در این راه بتوانیم گام های بیشتری برداریم. 

 در پایان این دیداربا توجه به ارزیابی های انجام شده  امین رئیسی ، رئیس اداره ورزش و جوانان به عنوان مدیر برتر شهرستان بندرعباس معرفی شد و لوح سپاس از دستان فرماندار شهرستان بندرعباس گرفت. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها