فوتسال رده های سنی شهرستان بندرعباس

سلمان جنوب ۱۷ بار تور دروازه نبرد را لرزاند



صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی: هفته  اول تا سوم مسابقات لیگ فوتسال نونهالان شهرستان بندرعباس برگزار شد. 

مسابقات فوتسال نونهالان شهرستان بندرعباس تحت عنوان جام مهر ایران با حضور تیم های یاران شهسوار، فانوس بندرعباس ،وحدت طلابند،سلمان جنوب ،صبا نوین شهرک توحید،  یاران جوان، نبرد ،انتظار  و خواجه عطاء در حال برگزاری است .

در هفته اول این مسابقات تیم فانوس ۸ بر یک  خواجه عطاء را شکست داد. برای فانوس در این دیدار علی لاپکی چهار گل، سامان سالاری سه گل و عیسی پیرایش یک گل و برای  تیم خواجه عطا ء هم عظيم سنگرزاده  گلزنی کرد.

در این مسابقه علی لاپکی  از فانوس کارت زرد گرفت و بهترین بازیکن هم‌علی لاپکی ‌از  فانوس شناخته شد. یاران شهسوارچهار بر دو وحدت طلابند را برد.

برای یاران شهسوار رضا حمزه پور وامیرحسین خلاده هر کدام دوگل زدند و دو گل تیم وحدت را امیرعلی جاور و  سجادقریشی به ثمر رساندند.

هومن بلوچی از یاران شهسوار و پدرام عباسی از وحدت طلابند کارت زرد گرفتند و بهترین بازیکن هم رضا حمزه پور از تیم یاران شهسوار شناخته شد. یاران جوان با دو گل انتظار را از پیش رو برداشت.

حمیدعامری و امیررضا سالاری برای یاران شهسوار گلزنی کردند.  امیررضا سالاری از تیم انتظار و عدنان فیروزی از تیم یاران جوان‌کارت زرد از داور مسابقه دریافت‌کردند.

 بهترین بازیکن هم امیررضا سالاری از یاران جوان شناخته شد. تیم سلمان جنوب ۱۷  بر صفر    تیم نبرد راگلباران‌کرد. برای تیم سلمان جنوب شایان اکبری و شایان کشاورز هرکدام سه گل،  سعید شرفی و  سامان حاتمی  هر کدام دو گل و امیرمحمد باوقارزعیمی ، امیرعباس دهقانی  و محمدحسین آزاده گلزنی کردند.

بهترین بازیکن  این دیدار هم شایان اکبری از تیم  سلمان جنوب انتخاب شد.صبانوین با یک گل بازی را به آیندگان واگذار کرد. حسین طاهرنژاد تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

حمیدرضا تافته  و  محمدرضا داج  هم بازیکنان اخطاری این دیدار بودند. از سوی کمیته برگزاری هم بهترین بازیکن حسین طاهرنژاد از تیم  آیندگان شناخته شد. 

در پایان هفته اول احمد معجونی  دروازه بان تیم  آیندگان،شایان اکبری  از تیم  سلمان جنوب، امیررضا سالاری از تیم یاران جوان ،رضا حمزه پور از تیم  یاران شهسوار و علی لاپکی از تیم  فانوس در تیم منتخب هفته قرار گرفتند .

همچنین مربی هفته سعید نورالدینی از تیم  سلمان جنوب شناخته شد. تماشاگر هفته هم هواداران تیم وحدت طلابند انتخاب شدند. هادی رئیسی، مهران هاشمی داوران دیدار آیندگان و صبا نوین هم بهترین داوران هفته اول معرفی شدند. 

در هفته دوم مسابقات فوتسال نونهالان تیم آیندگان با پنج گل تیم نبرد را شکست داد. یاران جوان دو بر یک به  صبا نوین باخت. وحدت طلابندسه بر یک بازی را به  فانوس واگذار نمود. 

یاران شهسوار و سلمان جنوب یک - یک مساوی شدند و انتظار چهار بر یک خواجه عطا ء را برد. در هفته سوم خواجه عطاء دو بر یک صبانوین را شکست داد ‌.برترین بازیکن این دیدار مهدی بیابان رو از تیم خواجه عطاء شناخته شد. 

یاران شهسوار۸ بر صفر  آیندگان را درهم شکست تا برترین بازیکن این دیدار حمیدرضا رحیمی از تیم یاران شهسوار شناخته شود. نبرد با شش گل مقابل یاران جوان زانو زد.

برترین بازیکن این دیدارابوالفضل عابدپور از تیم یاران جوان برگزیده شد. وحدت طلابند دو بر صفر مغلوب تیم سلمان جنوب شد.

برترین بازیکن این دیدار شایان کشاورز از تیم سلمان جنوب انتخاب شد. فانوس پنج  بر یک  انتظار را شکست داد.  برترین بازیکن این دیدار علی لاپکی از تیم فانوس معرفی شد. 

همچنین مسابقات  هفته اول و دوم نوجوانان شهرستان بندرعباس برگزار شد. در رقابت های نوجوانان تیم های‌یاران شهسوار،  فانوس بندرعباس، ابومسلم،  علمدار ، پرسپولیس ، ابرار زیباشهر،  بیمارستان امام رضا (ع)،سلمان جنوب با یکدیگر رقابت می کنند.  در  هفته اول مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان شهرستان بندرعباس ابومسلم پنج برسه بازی را به  فانوس واگذار کرد.

پرسپولیس چهار بر یک ابرارزیباشهر را برد. علمدار با ۷ گل به یاران شهسوار باخت. بیمارستان امام‌رضا(ع) دو بر صفر  سلمان جنوب را شکست داد.‌

در هفته دوم یاران شهسوار دو بر یک بیمارستان امام رضا(ع) را برد. برترین بازیکن دیدار مازیار یارالهی از تیم  یاران شهسوار شناخته شد. 

فانوس شش بار دروازه علمدار را باز کرد. برترین بازیکن این بازی محمدمهدی رکن الدینی از تیم  فانوس شناخته شد.

 پرسپولیس با پنج گل مغلوب تیم سلمان جنوب شد. برترین بازیکن هم سعید شرفی  از تیم سلمان جنوب معرفی شد. 

ابومسلم مقابل تیم ابرار زیباشهر دو بریک باخت. برترین بازیکن این دیدار هم حسین رئیسی از تیم  ابرار زیباشهر شناخته شد. 

مسابقات فوتسال جوانان شهرستان بندرعباس هم  با حضور  شش تیم پرسپولیس،  نور ، سلمان‌جنوب،  آیندگان،  انتظار  و یادآور غدیرهفته اول و دوم خودش را پشت سر گذاشت.

 در هفته اول تیم نور سه  بر صفر بازی را به یادآوران غدیرواگذار کرد. پرسپولیس با سه گل سلمان‌جنوب را برد‌‌. آیندگان یک بر صفر از سد انتظار گذشت. در هفته دوم یادآوران غدیر سه بر یک مقابل آیندگان شکست خورد.

برترین بازیکن این دیدار هم محمد بازیار از تیم آیندگان شناخته شد.

 تیم نور با  سلمان جنوب چهار-چهار مساوی کرد.

برترین بازیکن این مسابقه شایان کشاورز از تیم سلمان جنوب انتخاب شد.

پرسپولیس چهار بر دو از تیم انتظار شکست خورد.

برترین بازیکن این دیدار هم امیررضا بلگوری از تیم انتظار شناخته شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها