معاون وزیر ورزش و جوانان :

زندگی روستائیان را باید به سمتی سوق داد که به نشاط اجتماعی تبدیل شود



صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی :معاون وزیر ورزش و جوانان گفت :زندگی روستائیان را باید به سمتی سوق داد که به نشاط و شادابی اجتماعی تبدیل شود.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دیداربا آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: این سفر جزو برنامه های دوره ای و ماموریتی وزارت ورزش و جوانان در حوزه بانوان است که سفرهایی به استان های مختلف انجام شود تا علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات بانوان، توانمندی های زنان در استان ها و شهرستان های مختلف سراسر کشور در رشته هاو شاخص های ورزشی در حوزه بانوان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: فعالیت هایی که از سوی همکاران بررسی نمودیم و در عرصه روستاییان و با جوانان آن منطقه به گفت و گو پرداختیم که براساس ظرفیت و توان وزارت وعده هایی که داده می شود در وزارت پیگیر خواهیم شدو بخشی از برنامه های ورزشی که برای توسعه استان مدنظر است را بااستاندارهماهنگی نموده ایم و بخشی هم مدیرکل ورزش وجوانان استان پیگیری و برنامه ریزی خواهند کرد.

وی یادآورشد: این مهم نیازمند یک فرهنگسازی بسیار عمیقی است که به حمایت ها و توصیه های حضرتعالی نیاز است.معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: وزارت ورزش وجوانان برنامه های ویژه ای برای فعالیت های اجتماعی دختران و پسران در دستورکار قرارداده است به گونه ای که بالاترین ظرفیت استعدادها در کشور در روستاها وجودداردو ماباید چشم انداز وسیعی داشته باشیم که زمینه گسترش سایر رشته ها رانیزدر روستاها فراهم سازیم.

درادامه دیدار آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت:یکی از مسائلی که امروز در جامعه همه گیر شده ،بی تحرکی افراد جامعه است که باعث بروز بسیاری از بیماری هاشده است.

وی افزود: توسعه ورزش های همگانی در جامعه باعث ایجاد شور ،نشاط و تحرک افراد می شود که می تواندبرای سلامتی و تندرستی افراد بسیارمفید باشد و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری نماید.

وی در پایان برای جامعه ورزش استان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

گفتنی است فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان طی سفر دو روزه به استان هرمزگان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بندرعباس با آیت الله نعیم آبادی دیدار نمودند .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها