انهدام باند بزرگ قاچاق خودرو در هرمزگان



صبح ساحل ، حوادث - سرپرست مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ از واردکنندگان خودروهای خارجی قاچاق در مرزهای آبی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان،سرهنگ«سهراب سجادی»از کشف بزرگترین محموله قاچاق خودرو و انهدام یک باند بزرگ از واردکنندگان خودروهای خارجی قاچاق در استان خبر داد و افزود:در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی،مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان شهرستان پارسیان،یك باند واردکنندگان خودروهای خارجی قاچاق را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

سرپرست مرزبانی استان هرمزگان افزود:با اقدام به موقع مرزبانان و در یك عملیات سریع و غافلگیرانه محموله کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ«سجادی»بیان كرد:در این عملیات یک فروند لندینگ کرافت حامل خودروهای خارجی قاچاق،توقیف و 21 دستگاه خودروی خارجی قاچاق از نوع مینی بوس،تویوتا و هایمن به ارزش 137 میلیارد ریال نیز کشف شد.

سرپرست مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه با اشاره به اینکه از شناور توقیف شده8هزار لیتر سوخت قاچاق هم کشف شده است،خاطرنشان کرد:در این رابطه تعداد یک نفر متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها