نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

دشمن بزرگترین ضربه را از راه هنرهای فاسد به ما می‌زند



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خطاب به هنرمندان عرصه دفاع مقدس گفت: جایگاه هنر نیاز به بحث و گفت‌وگو ندارد و دشمنان بزرگترین ضربه را از راه هنرهای فاسد جا انداخته و رقم می‌زنند و فقط باید با هنر به جنگ هنر رفت.
به گزارش ایسنا،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دیدار با هنرمندان دومین جشنواره ملی فانوس گفت: جایگاه هنر نیاز به بحث و گفت‌وگو ندارد و دشمنان بزرگترین ضربه را از راه هنرهای فاسد جا انداخته و رقم می‌زنند و فقط باید با هنر به جنگ هنر رفت و بدانید هنر ما پیروز است اگر آن را به دیگران برسانیم.
وی تصریح کرد: جهان گستره هنر است و هنر باید تقویت و حمایت شود، نباید بگذاریم هنر در ذهن و سرزمین هنرمند بماند بلکه باید زمینه را برای ظهورش در جهان فراهم کنیم.
وی با تاکید براینکه 40 سال بنی امیه نیروهای قدرت خود را محکم کردند اما خون وارد شد و آنها را ریشه‌کن کرد، افزود: اکنون کار شما پیام خون است و زبانی پویاتر از زبان هنر وجود ندارد، زبان هنر برای همه قابل فهم، باورپذیر و دلنشین است و هیچ هنری موثرتر و کوبنده تر از هنری که شما در پی آن هستید وجود ندارد.
امام جمعه بندرعباس، ترامپ را در منطق اسلام دیوانه عنوان کرد و گفت: با این مادیت دیوانه که امروز شاهدش هستیم، بشریت در حال سقوط است و هیچ کس جز شهید و خون شهید نمی تواند با این دنیای دیوانه مقابله و بشر دیوانه را بیدار کند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در پایان خطاب به هنرمندان عرصه دفاع مقدس عنوان کرد: به جایگاه خود افتخار و سعی کنید هنر  خود را هرچه محسنانه تر،پخته تر و ناب تر ارائه دهید تا از بین نرود، بهترین محتوا در عالی ترین شکل غوغا می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها