با حضور فرما ندار بندرعباس:

از ورزشکاران مدال‌آور در مسابقات کشورى و بین‌المللی تجلیل به عمل آمد



صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی    :فرماندار بندرعباس با بیان این که جز عشق موضوعی دیگر نمی‌توان در عرصه ورزش مدیریت کرد، اضافه کرد: شهر بندرعباس تا پایان سال از شرایط آب و‌هوایی مناسبی برخوردار است و می‌توان با تدارک برنامه‌های مناسب ورزشی شاهد رونق ورزش‌های مختلف باشد.

 احمد پویافر در آئین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزش شهرستان بندرعباس، افزود: هرمزگان نماد وحدت شیعه و سنی است و هفته وحدت یادگار امام رحل جهت پیوند هرچه بیشتر این دو قشر عظیم مذهبی است.

وی با بیان این که امیدوارم برای پیوند هرچه بیشتر امت اسلامی گام‌های عظیم‌تری برداریم، اظهار کرد: باید در ابتدا از امین رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس تقدیر کرد که در این مدت مجاهدانه در راه اعتلای ورزش شهرستان بندرعباس تلاش کرده است.

فرماندار بندرعباس با اشاره به این که هنوز بندرعباس جا دارد از امکانات سخت‌افزاری بیشتری برخوردار باشد، تصریح کرد: استعدادهای بسیاری در محلات بندرعباس وجود دارد که حتی توانسته‌اند در عرصه‌های بین‌المللی کسب مدال کنند پس نیازمند توجه بیشتر در حوزه روزوی با اشاره به این که شرایط کشور و استان هرمزگان به‌گونه‌ای است که باید مجاهدانه خدمت کرد، افزود: در این شرایط کشور کار کردن هنر است و این شرایط باید کشور را در مسیر تداوم پیشرفت قرار دهیم.

فرماندار بندرعباس با بیان این که جز عشق موضوعی دیگر نمی‌توان در عرصه ورزش مدیریت کرد، اضافه کرد: شهر بندرعباس تا پایان سال از شرایط آب و هوایی مناسبی برخوردار است و می‌توان با تدارک برنامه‌های مناسب ورزشی شاهد رونق ورزش‌های مختلف باشد.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس گفت: پس از توقف دوساله مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش بندرعباس، بار دیگر شاهد برگزاری آن هستیم.

امین رئیسی با بیان این که اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در سال 86 به مدت 10 ماه فعالیتش آغاز و سپس لغو شد، افزود: از سال 90 بار دیگر فعالیت این اداره مجدد از سر گرفته شد و در سال‌های اول با 7 هیات ورزشی فعالیتش را آغاز کرد اما امروز شاهد فعالیت 22 هیات ورزشی در شهرستان بندرعباس هستیم.

وی با اشاره به اینکه به‌جز بخش فین، سایر بخش‌ها از نیروهای افتخاری بهره می‌گیرند، اظهار کرد: تنها در بخش مرکزی 70 باشگاه در عرصه فوتبال فعالیت می‌کنند.رئیسی با بیان این که زمانی تیم‌های روستایی برای دیدار دوستانه فوتبال باید به بندرعباس می‌آمدند اما اکنون لیگ روستایی راه‌اندازی شده و شاهد استقبال مناسب تیم‌ها هستیم، عنوان کرد: زمانی ورزش بانوان برای روستاییان آرزو بود اما اکنون تنها در سرخون 40 ورزشکار کاراته بانوان افتخارآفرین کشوری داریم و به‌زودی لیگ هفت‌سنگ بانوان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه 5 جشنواره در محلات آسیب‌پذیر بندرعباس را برگزار کردیم، اضافه کرد: برگزاری این جشنواره‌ها به زودی از سر گرفته می‌شود.

وی با بیان این که یک جامعه بانشاط با تزریق روحیه و انگیزه در محلاتش شکل می‌گیرد، تصریح کرد: در شهرستان بندرعباس به دنبال احیای بازی‌های بومی و محلی هستیم و این کار را از سطح مدارس و آموزش دانش آموزان آغاز کرده‌ایم. در پایان این مراسم از ٢٠ ورزشکار مدال‌آور شهرستان بندرعباس در مسابقات کشورى و بین‌المللی، هیات هاى ورزشی برتر، باشگاه‌های فعال و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمدش هستیم.

پویافر با بیان این که هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف برای گسترش و بسط ورزش بکوشیم سبب اعتلایش بیشتر جوانان ورزشکار استان می‌شود، اضافه کرد:هیچ ابزاری به‌اندازه ورزش قدرت تأثیرگذاری بر سلامت جامعه ندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها