معدوم سازی2 تن مواد غذایی فاسد در کیش



صبح ساحل ، حوادث -  رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم سازی بیش از یک تن و 800 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی توسط بازرسان و کارشناسات بهداشت محیط این مرکز در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش وبدا خلیج فارس دکتر محمدرضا رضانیا با اشاره به 492 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آرایشی ،بهداشتی و اماکن عمومی گفت: طی یک ماه گذشته 22 مورد نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی صورت گرفت و حدود یک تن و 800 کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

دکتر رضانیا افزود: 24مورد نمونه برداری میکروبی از منابع آب آشامیدنی، 4 مورد بازدید از مهدهای کودک، یک مورد رسیدگی و بررسی آلودگی ناشی از فاضلاب، 36 مورد نمونه برداری از نان، 22 مورد صدور صلاحیت بهداشتی از دیگر فعالیت های بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در آبان ماه سال جاری بود.

وی رسیدگی به شکایات در زمینه‌های مختلف بهداشتی، را از دیگر وظایف و فعالیت‌های واحد بهداشت محیط ذکر کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی سطح شهر، مراتب را به سامانه کشوری 190 و یا شماره 07644423311 واحد بهداشت محیط گزارش دهند تا پیگیری لازم توسط بازرسان بهداشت محیط صورت گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها