لیگ فوتسال نوجوانان شهرستان بندرعباس

یاران شهسوار بر بام قهرمانی ایستاد



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: لیگ فوتسال نوجوانان شهرستان بندرعباس «جام مهر ایران» با قهرمانی تیم یاران شهسوار به پایان رسید. 

در این دوره از مسابقات ۸ تیم  ابرار زیبا شهر،  یاران شهسوار ، بیمارستان امام رضا (ع) علمدار، سلمان جنوب ، پرسپولیس ، فانوس و ابومسلم با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم یاران شهسوار به مقام قهرمانی دست یافت. 

تیم بیمارستان امام رضا (ع) در مکان دوم ایستاد و تیم ابرار زیباشهر در مکان سوم قرار گرفت.

در هفته آخر  لیگ فوتسال نوجوانان شهرستان بندرعباس جام مهر ایران علمدار و سلمان جنوب دو بر دو مساوی شدند. 

برترین بازیکن این دیدار محمدرضا تاجیکی از علمدار شناخته شد.  ابرار زیبا شهر با سه گل مغلوب بیمارستان امام رضا(ع) شد. 

برترین بازیکن این مسابقه امین مراداحمدی از بیمارستان معرفی شد.  پرسپولیس با یک گل ابومسلم را شکست داد تا مصطفی نوایی از ابومسلم برترین بازیکن این دیدار شود.

فانوس چهار بر دو بازی را به  یاران شهسوار واگذار کرد. برترین بازیکن این دیدار مهدی بهادری از یاران شهسوار برگزیده شد. در پایان مسابقات فوتسال نوجوانان برترین های هم معرفی شدند و مهدی بهادری با 12 گل آقای‌گل شد.

امین مراداحمدی از بیمارستان امام رضا(ع) برترین بازیکن مسابقات معرفی شد.برترین تیم این دوره از رقابت ها یاران شهسوار و برترین مربی هم  محمود حمزه پور از یاران شهسوار انتخاب شدند.

برترین تیم اخلاق فانوس ، برترین خط حمله یاران شهسوار با 30 گل و برترین خط دفاع  بیمارستان امام رضا(ع) با 5 گل خورده  معرفی شدند.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها