کاراته المپیاد استعدادهای برتر ایران

کاراته کای بندرلنگه ای مدال برنز گرفت



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی:  مهدی صابری سرمربی تیم منتخب استان هرمزگان از درخشش کاراته کای بندرلنگه ای در اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.

وی تصریح کرد :این رقابت ها  در دو رده نونهالان و نوجوانان در سالن پنجم مرداد شهرستان اراک برگزار گردید که عبدالحسین کوهستانی کاراته کای نوجوان بندرلنگه ای در روز دوم در وزن ۵۷- کیلوگرم با عملکرد بسیار خوب خود توانست با ۳ برد و یک باخت به جدول رپه شارژ (شانس مجدد) برودو با برد حریف خود مقام سوم این مسابقات را از آن خود نماید.

این مقام مسئول افزود: این مسابقات یکی از معتبرترین رویدادهای کاراته کشور بوده که با حضور بیش از ۳۶۰ کاراته کا برگزار شد و استان هرمزگان با ۱۱ کاراته کا به سرپرستی « سعید شادبهر» و «نبی اله امامدادی» به عنوان داور در این مسابقات حضور داشت.

وی خاطر نشان کرد:  نفرات اول تا سوم این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.مهدی صابری رئیس هیات کاراته شهرستان بندرلنگه در پایان از «امیاری» مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، «پردل رمضانی» رئیس هیات کاراته استان جهت اعزام و حمایت از تیم منتخب تشکر نمود و این قهرمانی و کسب مدال برنز را به تمام ورزش دوستان هرمزگانی ‌ به خصوص مردم بندرلنگه تبریک گفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها