یک مسوول تاکیدکرد؛

غفلت از اجرای موزه دفاع مقدس هرمزگان



   صبح ساحل ، سیاسی - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان گفت: در قبال شهدا، خانواده‌های شهدا و نسل جوان امروز و آینده این کشور مسئولیم.

به گزارش ایسنا، سردار حبیب‌الله میرزایی با اشاره به یکی از ماموریت‌های مهم و اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیگیری و تشکیل هیأت امنای شهدای گمنام مصلی بندرعباس درحال انجام است.

این مساله یکی از مأموریت‌های مهم ما را تشکیل داده است.مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان ادامه داد: در قبال شهدا و خانواده ‌های شهدا و نسل جوان امروز و آینده این کشور مسوولیم و باید گنجینه‌های دفاع مقدس را با روش‌های هنری، لطیف، محسوس و نامحسوس به جامعه انتقال دهیم.

وی عنوان کرد: برای نخستین بار تبادل و استقبال از شهیدان دفاع مقدس در مرز شلمچه به میزبانی استان هرمزگان ۲۰ آذر به میزبانی ۵۰ نفر از مردم و مسوولان اهل سنت منطقه گچین بندرعباس انجام شد.

مردم ایران و به خصوص مادران و پدران شهدا سال‌ها چشم انتظار بازگشت شهدای خود هستند، زیرا بازگشت حتی یک تکه از استخوان شهیدان برای ما افتخار است.

سردار میرزایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان  در پایان با اشاره به نقش موثر مردم و رزمندگان هرمزگان در چندین جبهه از جنگ تحمیلی، یادآور شد: نباید نقش آفرینی‌های هرمزگانی‌ها مورد غفلت قرار گیرد، درحالی که موزه دفاع مقدس در ۱۰ استان کشور افتتاح شده، استان از اجرای این طرح ملی عقب مانده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها