مدیران جمهوری اسلامی وارث خون شهدا هستند



  صبح ساحل ، سیاسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید وقایع و اهداف انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

بهروز اکرمی در نشست ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ۴۰ سال از پیروزی مردم ایران بر کسانی که نمی خواستند این سرزمین را در آسایش ببینند، می گذرد، انقلابی که  توسط مردم آغاز و توسط همین مردم با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: مردم ما در بهمن ۵۷ بدون کمک دیگران و بیگانگان انقلاب کردند و پیروز شدند، این انقلاب و پیروزی آن پیام روشنی برای تمام کسانی که نمی خواهند پیشرفت این ملت را ببینند، دارد، آنهایی که برای ضربه زدن به این آب و خاک از هیچ کوششی فروگذاری نکردند اما همواره توطئه بدخواهانه آنان به شکست منجر شده است.

وی با بیان اینکه باید وقایع و اهداف انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به درستی برای نسل جوان تبیین شود، افزود: مردان و زنانی که در سال ۵۷ پیروزی انقلاب را رقم زدن برای رسیدن به استقلال، آزادی و برآورده کردن آرزوهای خود وارد عمل شدند، انقلاب اسلامی در زمانی که دیگران نمی خواستند مردم ما به ارزش ها و آرزوهای خود برسند پیروز شد، همان هایی که امروز به دنبال ضربه زدن از هر طریقی به این ملت هستند.

معاون استاندار با بیان اینکه مدیر جمهوری اسلامی باید خود را وارث خون شهدا بداند و با دل و جان به مردم خدمت کند، افزود: مدیران جمهوری اسلامی نباید فراموش کنند که وارث خون شهیدان هستند و این بار سنگین امانت را بردوش آنها می گذارد که سعی کنند با دل و جان در راه خدمت به مردم گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: باید نگاه مدیران به بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نگاه اعتقادی باشد ، هر مدیری که بداند از برکت خون شهدا امروز مدیر است می داند که باید این امانتی که بار سنگینی دارد چگونه به مقصد رساند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها