با حضور مدیران دستگاه های اجرایی

برترین‌های ورزش کارمندان تجلیل شدند



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: از نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی کارکنان دولت تجلیل  به عمل آمد.

 در مراسمی که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان ، مدیران دستگاه های اجرایی استان ، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و تیم های برتر در سالن فجر بندرعباس برکزار شد از نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت:  ۵۲۹ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند که طی دو هفته برگزاری مسابقات شاهد یک رقابت سالم بین کارکنان بودیم. 

 محمود رضا امیاری گفت: ۲۳ دستگاه اجرایی استان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی با هم رقابت کردند که در این مراسم باشکوه از  تیم های برتر تقدیر شد و تیم های برتر به عنوان نمایندگان هرمزگان در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

مديركل ورزش و جوانان استان در پايان اشاره داشت:  در اين مراسم از سه دستگاه اجرايى هرمزگان كه در سال ٩٦ در مسابقات كشور براى استان عنوان كسب كرده بودند  قدردانى شد. مظفر مهری خادمی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان هم در این مراسم گزارشی از مسابقات ارائه کرد و گفت: در رقابت های فوتسال که با حضور۷ تیم برگزار شد تیم تامین اجتماعی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 بنیاد مسکن دوم شد و تیم اداره کل فناوری و اطلاعات در مکان سوم ایستاد.  ضمن این که در این رقابت ها تیم نوسازی مدارس استان جام اخلاق گرفت و الیاس رامی از تیم اداره کل فناوری اطلاعات با به ثمر رساندن ۷ گل عنوان آقای گلی را به خودش اختصاص داد. وی بیان داشت: در مسابقات والیبال بانوان تیم آموزش و پرورش و مدیریت درمان اول و دوم شدند.

در والیبال آقایان  تیم آموزش و پرورش اول شد.

علوم پزشکی دوم و آتش نشانی در مکان سوم ایستاد.  خادمی گفت: در مسابقات طناب کشی بانوان تیم بهزیستی بر سکوی قهرمانی ایستاد.  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دوم و امور اقتصاد و دارایی در مکان سوم قرار گرفت.

  معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد: در مسابقات  طناب کشی آقایان تیم آتش نشانی عنوان قهرمانی را از آن خودش کرد.  اداره کل دامپزشکی دوم شد و اداره کل امور اقتصاد و دارایی در مکان سوم ایستاد و در مسابقات تنیس روی میز بانوان تیم های مدیریت درمان و علوم پزشکی اول و دوم شدند.

وی گفت: در رقابت دارت در بخش بانوان تیم مدیریت درمان تامین اجتماعی اول شد. استانداری هرمزگان دوم و اداره بندرودریانوردی شهید باهنر در جای سوم ایستاد ‌.در مسابقات دارات آقایان اداره کل مخابرات اول شد.

علوم پزشکی در جای دوم و اداره کل اقتصاد و دارایی سوم شد. در مسابقات بدمینتون بانوان تیم آموزش و پرورش بر سکوی نخست ایستاد. استانداری دوم شد و آموزش و پرورش جناح در مکان سوم ایستاد.

وی گفت: در مسابقات آمادگی جسمانی در رده سنی زیر ۲۹ سال در بخش بانوان تامین اجتماعی،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی اول تا سوم شدند. در بخش آقایان اداره کل  امور اقتصاد و دارایی اول و اداره کل  دامپزشکی دوم شد.

در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل بهزیستی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی در بخش بانوان و اداره کل امور اقتصاد و دارایی،  اداره کل دامپزشکی و علوم پزشکی در بخش آقایان اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال در بخش بانوان اداره کل  بهزیستی اول شد.  اداره کل  امور اقتصاد و دارایی دوم و اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی در مکان سوم ایستاد. در بخش آقایان  اداره کل دامپزشکی اول شد. علوم پزشکی دوم شد.

در رده سنی  ۴۰ تا ۴۴ سال اداره کل امور اقتصاد و دارایی و اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش بانوان اول ودوم شدند ودر بخش آقایان  هم کارمندان اداره کل  دامپزشکی عنوان های اول ودوم را از  آن  خود  کردند. 

در رده سنی  ۴۵ تا ۴۹ سال بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اول و اداره کل تامین اجتماعی دوم شد. در رده سنی  ۵۰ سال به بالا اداره کل دامپزشکی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در این مراسم کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس و رئیس هیات ورزش های همگانی استان هرمزگان گفت: در این هیات به روی همه ورزشکاران به خصوص کارمندان باز می باشد وما با آغوش باز از آنها استقبال می کنیم .

وی گفت: تمام تلاش هیات ورزش های همگانی استان این است که فضای ورزشی خوبی برای کارمندان ایجاد کند ودر این راه چندین سال است که به همت اعضای هیات موفق عمل کرده است. 

در برگزاری این مسابقات خانم ها زاهدی، نظری و کهالی پور و روزبه زابلی دبیر هیات ورزش های همگانی و روسا های هیات های دارت، تنیس روی میز،  فوتبال، بدمینتون ، آمادگی جسمانی و طناب کشی همکاری بسیار خوبی داشتند.در پایان هم از تیم ها و نفرات برتر تقدیر شد و جام قهرمانی ، مدال و حکم به آنها داده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها