مدیرکمیته امداد هرمز:

تسهیلات کار گشایی به مددجویان جزیره هرمز پرداخت شد



صبح ساحل ، حوادث - مدیرکمیته امداد هرمز گفت: تسهیلات کارگشایی برای کاهش مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر در جزیره هرمز به متقاضیان پرداخت شد.

حسین فخاری اظهارداشت : یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال در قالب تسهیلات کارگشایی در سه ماهه سوم سال‌جاری برای رفع مشکلات ضروری خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند جزیره هرمز پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات کارگشایی یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر است که به صورت کاملا قرض الحسنه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد هرمز با بیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی برای رفع مشکلات درمانی، تعمیر و مقاوم سازی مسکن، تأمین جهیزیه، تهیه لوازم اساسی منزل و سایر نیازهای ضروری فقرا و نیازمندان پرداخت ‌می‌شود تا مسائل پیش روی آنها را به حداقل برساند.

فخاری گفت: بسیاری از مشکلات خانوار بی‌بضاعت و مستمندان جامعه با پرداخت وام قرض الحسنه رفع می‌شود که کمیته امداد با اعطای تسهیلات کارگشایی تلاش دارد گام‌های موثری برای برطرف کردن گرفتاری‌های آنها بردارد.

مدیر کمیته امداد هرمز با بیان اینکه پس از بررسی و تایید نیازمندی متقاضیان واجد شرایط، آنها از وام کارگشایی بهره‌مند می‌شوند، افزود: تسهیلات کارگشایی براساس اولویت بندی نوع نیاز مددجویان پرداخت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن گرهی از مشکلات‌شان گشوده شود.

فخاری اظهارداشت: جمعیت مددجویی جزیره هرمز ۲۱۷نفر بود با توجه به  حضور مستمندان وبی بضاعت های این جزیره با پیگیری  های صورت گرفته تعداد مددجویان به  ۴۱۰ نفر افزایش پیدا کرد.

مدیر کمیته امداد هرمز بیان داشت: طی سه ماه گذشته بالغ بر ۳۸۰میلیون ریال در جهت شهریه دانشجویی تهیه بسته های بهداشتی و غذایی و خدمات ویژه سالمندان و اجاره   مسکن مددجویی و کمک های موردی به نیازمندان غیر مددجویی پرداخت شده است.

فخاری اظهارداشت: کار احداث ۱۸واحد مسکونی مددجویان این جزیره که با مشارکت گروه جهادی شهیداحمد کاظمی سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ با  اعتباری بالغ بر۷۲میلیارد ریال به پایان رسید و با حضور فرمانده سپاه محمدرسول الله و مدیر کل کمیته امداد هرمزگان این واحدها به مددجویان واگذار گردید.

مدیر امداد هرمز عنوان داشت: احداث ۱۸واحدمسکن  مدد جویی هرمز ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از اعتبارات داخلی کمیته امداد استان و مبلغ دومیلیارد ۷۰۰میلیون ریال از اعتبارات گروه جهادی سپاه محمد رسول الله تامین  شده بود./مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها