مشارکت 20هزار بسیجی برای برقراری امنیت مرزها



صبح ساحل ، سیاسی -  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه امکانات دشمن بسیج شده تا اقدامات مثبت جمهوری اسلامی را وارونه نشان دهد، اگر این پیشرفت‌هایی که در کشور صورت گرفته با عدالت همراه بود شاهد همین مقدار از محرومیت‌ها هم نبودیم.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه امروز با اقتداری بی‌نظیر برای دفاع از مرزهای کشور و انقلاب اسلامی در راه برقراری امنیت کشور در سخت‌ترین شرایط و سخت‌ترین مناطق  کشور‌ که برای ایجاد ناامنی مستعد است، در حال تلاش است که این تلاش‌ها نتایج قابل توجهی داشته است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: محور اصلی انجام مأموریت‌های سپاه، مردم هستند، امروز قریب به 20 هزار بسیجی در حال کمک به نیروی زمینی برای برقراری امنیت هستند.فرمانده کل سپاه گفت: اقدامات دیگری نظیر انسداد مرز و مسائلی در آن سوی مرزها وجود دارد که باید با کمک دولت صورت بگیرد که امیدواریم انگیزه لازم برای این کار در دولت به‌وجود آید.

هرچند بعد از انقلاب اقدامات فراوانی برای رفع محرومیت‌ها شده است، ولی باز هم می‌بینیم که محرومیت وجود دارد. وی با بیان اینکه «رشد طبقه متوسط در کشور ما چشمگیر است» عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد سبک و‌ روش توسعه است، زیرا مردم‌های این توسعه غربی است و‌ به‌جای توسعه باید بگوییم پیشرفت اسلامی و اگر این‌گونه شد سرعت رفع محرومیت در کشور ما بیشتر می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها