محمدحسین نوروزی مدیرعامل شرکت

ساخت تجهیزات داخلی پالایشگاهی در پالایشگاه گازسرخون و قشم



محمدحسین نوروزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از آماده سازی توربین رستونB4000 T ساخت داخل کشور برای نخستین بار در سطح صنعت نفت کشور به همت متخصصان توانمند این شرکت خبرداد.

وی افزود : با تلاش شبانه روزی متخصصان توانمند این مجموعه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بابهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر حمایت از کالای ایرانی در زمان مقرر و طبق برنامه عملیاتی برای اولین بار در سطح صنعت نفت کشور توربین رستون B4000 Tساخت داخل در پالایشگاه گاز سرخون مورد بهره برداری  گرفت.

وی درادامه اظهار داشت:باتوجه به برنامه ریزی ها و بررسی های صورت گرفته و همچنین با تدبیر و درایت متخصصان و کارشناسان این شرکت با انجام این پروژه و تامین قطعات ساخت داخل میزان سه چهارم کاهش هزینه و صرفه جویی نسبت به خرید قطعات خارجی بدست آمده که این رقم بسیار قابل توجهی در سطح صنعت نفت و گاز کشور است.

نوروزی، توجه به تامین و ساخت قطعات توسط شرکت های داخلی بیان داشت : صنعت گاز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اهدافی نظیر رهایی از وابستگی ، صرفه جویی در حوزه انرژی ،رسیدن به قله های خودباوری ، توسعه بخشی  و خوداتکایی گام های بسیار مهمی برای خودکفایی در بخش ساخت قطعات و کالای مورد نیاز صنایع گازی برداشته و در این مسیر با تشویق سرمایه گذاران و سازندگان بومی و همچنین استفاده حداکثری از امکانات و افراد متخصص و بالقوه در داخل کشور  و بدنبال آن  تحویل بموقع و قیمت مناسب کالاهای مربوطه را سرلوحه تمام فعالیتهای خود قرار داده است.

وی افزود : با تلاش متخصصان و کارشناسان داخلی ساخت قطعات توربین در کشور بطور صد درصد ایرانی به جمع بندی نهایی رسیده و بعنوان یکی دیگر از دستاوردهای نیروی انسانی کارامد و توانمند ایرانی به ثبت رسیده است . 

 

صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها