دومین جشنواره ورزشی خبرنگاران:

صبح ساحلی ها کولاک کردند



 

دومین جشنواره ورزشی خبرنگاران با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. 

معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: دومین جشنواره ورزشی خبرنگاران شهرستان بندرعباس در رشته های دارت، پرتاپ پنالتی بسکتبال و ضربه پنالتی فوتسال برای بانوان و آقایان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

  وی بیان داشت: این مسابقات با همکاری هیات ورزش های همگانی استان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس ، انجمن دارت هرمزگان، کمیته فوتسال استان و هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس در باشگاه ورزشی هدف و سالن فجر برگزارشد.

مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: در مجموع ۲۷  خبرنگار در این مسابقات شرکت کردند.قاسمی گفت: در مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال بانوان که ۱۲ نفر در آن یک رقابت زیبا از خود به نمایش گذاشتند و داوری آن را سعید رضایی، رئیس هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس بر عهده داشت، شهین صادقی از روزنامه کیهان و راضیه نیرومند از روزنامه صبح ساحل  از پنج پرتاب خود سه پرتاب وارد سبد کردند و در دور دوم شهین صادقی عنوان نخست را کسب کرد.

 راضیه نیرومند دوم شد و مرضیه اکبری از صدف خلیج فارس در مکان سوم ایستاد. مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان بیان داشت :  در مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال آقایان که ۱۵ نفر در آن شرکت داشتند اسماعیل سالاری از روزنامه صبح ساحل از پنج‌ پرتاب خود چهار پرتاب را وارد سبد کرد و به مقام قهرمانی دست یافت. 

محمود رئیسی از روزنامه صبح ساحل و مسلم کریمی از واحد خبر مرکز  خلیج فارس از پنج پرتاب خود سه پرتاب را وارد سبد کردند تا کارشان برای شناخت نفر دوم و سوم به پرتاب‌های اضافه کشیده شود که در این بین محمود رئیسی بهتر عمل کرد ودر مکان دوم ایستاد و مسلم کریمی سوم شد.

معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: در مسابقات ضربه پنالتی فوتسال آقایان که ۱۴ نفر در آن به رقابت پرداختند و محمود رئیسی داوری آن را بر عهده داشت ،  اسماعیل سالاری از روزنامه صبح ساحل، مسلم کریمی از واحد خبر مرکز خلیج فارس و امیر حسین طالبی از خبرگزاری ایسنا ، از سه ضربه خود دو ضربه را به گل تبدیل کردند تا کار برای شناخت نفرات اول تا سوم به ضربات چهارم بکشد که در این بین اسماعیل سالاری از روزنامه صبح ساحل پنالتی چهارم خودش را گل کرد و به مقام قهرمانی دست یافت. 

کریمی و طالبی پنالتی خودشان را گل نکردند تا در ضربه پنجم مسلم کریمی از امیرحسین  طالبی موفق تر عمل کرد ودر مکان دوم ایستاد  و امیر حسین طالبی سوم شود. قاسمی گفت : در ضربات پنالتی فوتسال بانوان ۱۲ نفر با هم به رقابت پرداختند که در پایان خانم ها سامیه طهورنیان از روزنامه صبح‌ساحل  و صغرا حسین زاده از روزنامه نوآوران ،  هر سه ضربه پنالتی خودشان را گل کردند تا برای شناخت قهرمان کار به ضربه چهارم کشیده شود.در ضربه چهارم صغرا حسینی زاده اول شد.

سامیه طهوریان دوم شد و شهین صادقی از روزنامه کیهان سوم شد. قضاوت این مسابقات را آیدا محمد حسینی بر عهده داشت.

وی اظهار داشت: در مسابقات دارت بانوان و آقایان که در مجموع ۱۹ نفر در آن شرکت داشتند و داوری آن را هاشم جعفری برعهده  داشت در بخش بانوان زهره کرمی از روزنامه صبح ساحل با ۱۱۶ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد.  راضیه نیرومند از روزنامه صبح ساحل با ۱۱۳ امتیاز دوم و سامیه طهورنیان از روزنامه صبح‌ساحل با ۱۰۴ امتیاز در مکان سوم ایستاد.

در این مسابقات فاطمه کشاورز، الهام کمالی، بتول جهانگیری، اعظم رام،  شهین صادقی، سمانه کمالی ، مرضیه اکبری و آرتا زاهدی عنوان های چهارم تا یازدهم را کسب کردند.  

قاسمی بیان داشت: در مسابقات دارت آقایان محمد مهدی قدیمی از خبرگزاری ایسنا با ۱۶۱ امتیاز اول شد. اسماعیل سالاری از روزنامه صبح ساحل با ۱۳۶ امتیاز عنوان دومی را کسب کرد.  طاها اکبر زاده از خبرگزاری ایسنا با ۱۰۸ امتیاز درمکان سوم ایستاد. کامبیز حسین پور با ۸۸ امتیاز چهارم شد. عنوان پنجمی را محمود رئیسی با ۷۵ امتیاز از آن خودش کرد.  حسین نارنجی نسب با ۷۱ امتیاز ششم و امیر حسین خورگویی با ۶۲ امتیاز در جای هفتم قرار گرفت. 

معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان در پایان  ضمن تشکر از امین رئیسی،  رئیس اداره ورزش و جوانان،  کیانوش جهانبخش رئیس هیات ورزش های همگانی و مشاور عالی فدراسیون، هاشم جعفری مسوول انجمن دارت هرمزگان،  سعید رضایی رئیس هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس ، حمیدرضایی مسوول کمیته فوتسال ،  زهرا افراز دروازه بان فوتسال بانوان و مهدی شنبه‌زاده دروازه بان فوتسال آقایان و آیدا محمد حسینی 

داور مسابقات فوتسال بانوان بیان داشت: مدال ، حکم قهرمانی  و جوایز نقدی  نفرات برتر با حضور مسوولان اداره کل فرهنگ و  ارشاداسلامی ،مدیر کل  ورزش و جوانان  و هییت رییسه خانه مطبوعات  به آن‌ها اهداء خواهد شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها