رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان خبر داد:

همسرکشی در بندرعباس به خاطر موبایل



 

"همسرم مدام سرش توی گوشی موبایلش بود و با  اینترنت سرگرم بود، این امرباعث عصبانیتش شد که با چاقو او را کشتم  و از محل گریختم“.

مدتی قبل  خبرقتل زن جوانی در ساختمانی در محله ... بندرعباس  پیچید که پس از 4 ساعت از وقوع حادثه، قاتل فراری توسط کارگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

ساعت 22  جمعه  گذشته (17  اسفندماه جاری) به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته شده که یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل خانمی 25 ساله در یکی از محلات بندرعباس به وقوع پیوسته است، بلافاصله اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل به محل اعزام شدند.

ماموران در محل حادثه  با  جسد خونین  زنی  روبرو شدند که ملبس به لباس راحتی بود و در حالی که بواسطه جراحات شدید از ناحیه شکم و قفسه سینه دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بود در یکی از اتاق‌ها افتاده، یک قبضه چاقوی خون آلود آشپزخانه آغشته به خون نیز در کنار وی افتاده است.

در اجرای دستور مقام قضائی، جسد مقتوله جهت کالبدشکافی و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت، سپس پرونده قتل گشوده، تحقیقات اطلاعاتی و عملیاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در راستای شناسایی و دستگیری عامل وقوع جنایت آغاز شد.

پلیس در  تحقیقات اولیه از اعضای خانواده متوفی دریافتند که بین مقتول 25 ساله و همسرش «مجتبی د» 30 ساله اختلافات شدیدی وجود داشته و مقتول قبلاً طی چندین مرحله مورد ضرب و جرح همسرش واقع شده است.

در ادامه تحقیقات ، مشخص شد همسر مقتول  ناپدید شده است که این امر ظن پلیس نسبت به این مرد جوان به اتهام قتل پررنگ  نمود .

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه متهم به قتل در ساعت 2 بامداد یعنی 4 ساعت بعد از اطلاع ماموران از حادثه ، در خانه یکی از دوستانش در بندرعباس به تله افتاد گفت: مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی متهم را که قصد داشت با یکی از دوستان خود به یکی از روستاهای اطراف متواری شود در یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر کردند .به گفته سرهنگ  عبدالمجید کرمی، متهم پس از به دام افتادن در بازجویی، صراحتا  به قتل اعتراف کرد.

مرد جوان معترف شد: درشب حادثه در منزل نشسته بودیم که به دلیل استفاده همسرم از گوشی موبایل با وی درگیر شدم، همسرم به صورت من چنگ انداخت که کنترل خود را از دست دادم، به سمت آشپزخانه رفتم و چاقویی را از کمد برداشته و چندین ضربه به سینه و شکم او زده و از محل متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: این مرد پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

 رهایی گروگان هرمزگانیدر سیستان و بلوچستان

این هفته خبری مبنی بر رهایی گروگان  هرمزگانی طی یک عملیات موفق پلیسی  دریکی از روستاهای  استان  سیستان و بلوچستان منتشر شد.

ماجرای این گروگانگیری بر می گردد به حساب و کتاب  خریدو فروش خرما. نهم اسفندماه جاری در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در یکی از مناطق شرقی استان، پیگیری موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، محل اختفاء آدم‌ربایان را در یکی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان شناسایی کردند و دو روز بعد  ماموران با اخذ نیابت قضائی به محل اختفاء آدم‌ربایان رفتند که در ساعت 11 صبح  با همکاری مأموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان،گروگان 50 ساله  را آزاد کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یادآور شد: این مرد میانسال در کمال صحت و سلامت به آغوش خانواده بازگشت و تلاش ماموران جهت دستگیری آدم‌ربایان همچنان  ادامه دارد. 

 

 کشف 83 درصدی جرایم جنایی

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان طی سال جاری 83 درصد جرائم جنایی شامل قتل عمد، آدم‌ربایی و... کشف شده است. سرهنگ کرمی از  کشف 400 پرونده اقتصادی اعم از اختلاس، تبانی، تقلب، زمین‌خواری نیز با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان نیز سخن گفت.

وی  هرمزگان را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور در بحث جرائم عنوان و تصریح کرد: 86درصد از مجموع سرقت‌ها در 11ماهه سال‌جاری منجر به کشف شده است.وی از متلاشی شدن  42 باند سارقان حرفه‌ای ، دستگیری 189 متهم سارق که تا کنون به 400 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند در امسال خبر داد.

 انهدام 60 باند قاچاق کالا

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت یک طرح مشترک بین نیروی انتظامی و شرکت نفت در سطح استان اجرا و جایگاه‌های سوخت استان پایش شد، افزود: در اجرای این طرح مشخص شد قریب به یک میلیون لیتر سوخت مازاد به جایگاه‌ها داده شده است.سرهنگ کرمی  با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تا کنون بالغ بر 25 میلیون و 837 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است، تصریح کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل یک‌هزار و 719 درصد افزایش داشته است.

وی  با تأکید بر اینکه در حوزه شرق استان طی سال‌جاری قریب به 200 دستگاه خودرو نیسان حامل سوخت قاچاق توقیف شده است، ابراز داشت: طی این مدت 553 فقره پرونده بالای صدمیلیون تومان تشکیل که 91 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سرهنگ کرمی با اشاره به توقیف چهارهزار و 534 خودرو حامل کالای قاچاق، اذعان داشت: طی سال‌جاری 60 باند کلان قاچاق کالا منهدم که 58 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها