مسؤول نمايندگى ولى فقيه در سپاه ناحيه مقاومت بسيج بندرعباس:

هيات ووشو نشان داده‌ كه از بسيج جدا نيست




اعضاى هيات ووشو هرمزگان به‌منظور تجديد ميثاق با بسيج و سپاه با فرماندهى سپاه ناحيه بندرعباس و ديگر مسؤولان این نهاد ديدار كردند.
به‌منظور تجديد ميثاق با بسيج و سپاه پاسداران  اعضاى هيات ووشو هرمزگان با فرماندهى سپاه ناحيه بندرعباس و ديگر مسؤولان این نهاد ديدار كردند.
حجت‌الاسلام والمسلمين اميد درويشى مسؤول نمايندگى ولى فقيه در سپاه ناحيه مقاومت بسيج بندرعباس در ابتداى اين جلسه از تعامل نزديک هيات ووشو استان هرمزگان با سپاه ناحيه بندرعباس ياد كرد و گفت: هيات ووشو در بسيارى از عرصه‌ها اعم از فرهنگى، جهادى، اجتماعى و برگزارى يادواره شهدا در كنار بسيج و سپاه بوده است.

وى با بيان اين كه اين هيات نشان داده است كه از بسيج جدا نيست، افزود: شاكله اصلى نيروهاى هيات ووشو استان از بسيجيان فعال بخش‌هاى مختلف تشكيل شده است كه اين خود جاى مباهات و تقدير است.


 مسؤول نمايندگى ولى فقيه در سپاه ناحيه مقاومت بسيج بندرعباس در پايان اظهار داشت: با توجه به اين كه دو تيم به تعداد ١٠٠ نفر طى روزهاى آينده جهت امداد و خدمات‌رسانى به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام مى‌شود از ظرفيت هيات ورزشى ووشو نيز در راستاى خدمات جهادى با محوريت سپاه استفاده خواهد شد.


در ادامه حسين درويشى فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج بندرعباس ضمن تقدير و تشكر از مسؤولان هيات ووشو هرمزگان بيان كرد: جاى بسى مباهات است كه هيات ووشو استان نه‌تنها در عرصه ورزشى و قهرمانی بلكه در موضوعات فرهنگى نيز پيشگام است و در اين زمينه فعاليت‌هاى چشمگيرى را از خود به نمايش گذاشته است.


وى در خصوص اقدام اخير رئيس جمهور سخيف آمريكا افزود: عجز و ناتوانى استكبار در خاورميانه و شكست‌هاى پى در پى آمريكا و متحدانش از سپاه پاسداران در منطقه موجب خشم آنان از اين نيروى قدرتمند نظامى و مردمی شده است.


فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج بندرعباس در ادامه گفت: اين اقدام ترامپ موجب خوشحالى سپاه و ملت ايران است چراكه به فرموده امام خمينى(ره) هر كجا دشمن به تعريف و تمجيد شما پرداخت، به راه‌تان شک كنيد و هر كجا موجبات عجز و غصب دشمنان را فراهم نموديد بدانيد كه در صراط مسقيم قدم برمى‌داريد و در اين راه ثابت‌قدم و استوار باشيد.


درويشى با بيان اين كه اقدامات ترامپ عليه ملت ايران نشانه شكست اوست، تصريح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامى به رهبرى مقتدرانه فرماندهى معظم كل قوا و پشتوانه ملت سلحشور، فهيم و بصير ايران قطعا زمينه نابودى آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستى را فراهم خواهد كرد و  به زودى به‌همراه شما بسيجيان ورزشكار مراسم پرفيض زيارت عاشورا را در كاخ سفيد برپا مى‌كنيم.


وى با اشاره به حوادث سيل اخير و ابراز همدردى با هموطنان حادثه‌ديده گفت: همان‌طور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند كه هر ستونى از اين كشور بلرزد، سپاه را به آن ستون مى‌بنديم تا ترميم گردد، ما نيز تا پايان ماموريت مهم سازندگى و جبران خسارات و برقرارى كامل آسايش حادثه‌ديدگان در كنارشان خواهيم بود.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج بندرعباس با اشاره به حضور فرمانده جوان و جهادگر سپاه امام سجاد هرمزگان(ع) در استان خوزستان خاطرنشان ساخت: دو تيم جهادى متخصص به تعداد ١٠٠ نفر از بسيجيان استان به شهر كارون خوزستان جهت امدادرسانى اعزام خواهند شد.


درويشى در پايان اضافه كرد: تيم نخستی كه عازم منطقه شدند با تجهيزات و ادوات كامل پخت و پز آماده ارائه غذاى گرم به حادثه‌ديدگان در هر وعده به تعداد پنج هزار نفر است و تيم دوم نيز كه متشكل از متخصصان بازسازى و امداد هستند پس از خروج سامانه بارشى از استان هرمزگان عازم خوزستان خواهند شد.


عليرضا بهرمن رئيس هيات ووشو هرمزگان در اين ديدار ضمن تبريک اعياد شعبانيه و روز پاسدار گفت: ورزشكاران كمافى‌سابق بلكه پرقدرت‌تر از گذشته در كنار سپاه پاسداران خواهند بود و از اين نهاد انقلابى حمايت مى‌كنند.

وى با بيان اين كه دولت ترامپ نوعى خودزنى كرد، افزود: اين اقدام سخيف دولت آمريكا موجب اتحاد و پيوند عميق‌تر همه آحاد ملت، احزاب و گروه‌ها با سپاه شد چراكه اين سبزپوشان سلحشور، پاسداران حافظ كيان و عزت ايران اسلامى هستند.


رئيس هيات ووشو هرمزگان در پايان يادآور شد: هيات ووشو آمادگى دارد از تمامى ظرفيت‌هاى موجود خود جهت همكارى با سپاه در خصوص امدادرسانى هرچه بهتر به سيل‌زدگان استفاده نمايد و خانه ووشوى بندرعباس براى اسكان اضطرارى و احتمالى مردم اين شهر محيا شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها