انفجار مهیب در کوی ملت

پیک نیک خانه ای را در کوی ملت منفجر کرد



پیک نیک خانه ای را در کوی ملت منفجر کرد

گاز پیک نیک در بندرعباس  حادثه آفرید ، خانه ای را ویران کرد  و عده ای را راهی بیمارستان .

در زمان  31 دقیقه بامداد امروز دوشنبه در حادثه انفجار سیلندر پیک نیک در کوی ملت ،یک منزل ویلایی  تخریب و ۹ نفر مصدوم شدند. معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه ساعت 31 بامداد نهم ماه جاری خبر انفجار یک باب منزل مسکونی در محله دوهزار، کوی ملت 31، به سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس اعلام شد.

حسن امینی ادامه داد: این حادثه در اثر نشت گاز از سیلندر پیک نیک اتفاق افتاده بود، پس از انفجار و تخریب، اعضای خانواده در زیر آوار بودند.به گفته وی بلافاصله اکیپ عملیاتی آتش نشانان از ایستگاه شماره ۲ به محل اعزام شدند، شدت انفجار به حدی بود که همسایگان را به بیرون از منازل کشانده و قبل از رسیدن آتش نشانان، افرادی را نجات دادند.

مابقی افراد مانده در زیر آوار، توسط آتش نشانان نجات داده و 3 نفر به صورت سرپایی مداوا ولی 6 نفر از آنها توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

در این بین ، حال دو تن از مردان بسیار وخیم گزارش شده است . امینی از شهروندان خواهشمندیم به هشدارهای ایمنی در خصوص گاز پیک نیک توجه فرمایند و استفاده از گاز پیک نیک در محیط سربسته جداً خودداری نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها