نبود انشعاب آب و برق در صد مدرسه هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، موسی دادی زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: در جلسه شورای آموزش و پرورش هرمزگان مصوب شد شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب انشعاب آب و برق و فاضلاب مدرسه‌ها را تامین کنند.
وی گفت: اولویت آموزش و پرورش در سال آینده اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.


ارتقای منزلت اجتماعی معلمان، جلب مشارکت ارکان مؤثر بخش عمومی و غیر دولتی در تعلیم و تربیت، توجه به ورزش و نشاط در مدارس و اهمیت به نشر مفاهیم قرآنی از شاخص‌های مهم سند بنیادین آموزش و پرورش است.
‌نوید احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ابتدا باید مشکل تامین آب و برق روستا‌هایی که با تانکر آبرسانی می‌شود حل شود تا آب و برق مدرسه‌ها نیز تامین شود.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش پرورش هرمزگان گفت: تنها اردوگاه دانش آموزی استان، اردوگاه سلمان فارسی سرخون بندرعباس است و اردوگاه دانش آموزی امام خمینی میناب نیمه فعال و اردوگاه‌های ساحلی هرمز و شهید مطهری رودان نیزغیرفعال است.
احمد مهرانی افزود: اردوگاه‌های دانش آموزی سلمان فارسی سرخون بندرعباس، امام خمینی میناب، شهید مطهری رودان و ساحلی هرمز نیازمند تامین اعتبار است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان هم گفت: امسال ۳ میلیارد تومان برای تامین آب و برق مدرسه‌های استان در نظر گرفته شده است.


صالح دریانورد افزود: مشارکت بخش خصوصی علاوه بر منابع دولتی برای تکمیل اردوگاه‌های دانش آموزی استان ضروری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: تامین آب و برق مدرسه‌ها در اولویت اجرایی است و تا ۲ سال دیگر هر ۴ اردوگاه دانش آموزی استان فعال می‌شود.
ایرج حیدری تدوین برنامه برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان را خواستار شد.


مدیر کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان هم گفت: نوسازی و بازسازی آموزش و پرورش و ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با منطقه برای توسعه جامعه، ضروری است.
حجت‌الاسلام محمد ذاکری افزود: آموزش مهارت‌های لازم متناسب با منطقه باید در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.
در پایان این نشست از دستگاه‌های اجرایی برتر در برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم قدردانی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها