نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

شاخ دانه‌درشت‌های قدرتمند باید شکسته شود




نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان چرا به داد کشاورزان آسیب‌دیده از هجوم ملخ‌ها نمی‌رسیم و غفلت کرده و می‌کنیم، اظهار کرد: رفتن مسئولان به شهرستان‌ها و بازدید از مزارع کشاورزی آسیب‌دیده مشکل را حل نمی‌کند.
به گزارش ایسنا،آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباس، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، افزود: نفی یکدیگر نتیجه قشنگی ندارد و اینکه رئیس‌کل جدید از ریس سابق یاد می‌کند امری پسندانه است که امیدوارم تمامی مسئولان از آن الگو بگیرند.


وی با بیان اینکه حوادث یا شخص در آن‌ها دخیل است و اموال شخصی را به غارت برده‌اند که باید به آن رسیدگی شود و بی پرونده نخواهد بود اما گاهی متعلق به آحاد مردم و حق عمومی است، اظهار کرد: مسئول بررسی حقوق عمومی در تمامی مملکت، مجموعه دادستان‌ها هستند.امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه تصرف به حریم دریا و اراضی ملی حقوق عامه است و باید مجموعه قضایی به آن ورود و پیگیری جدی کند، تصریح کرد: امیدوارم مجموعه قضایی در حقوق عمومی که بی‌صاحب است، ورود جدی‌تری داشته باشند.


وی ادامه داد: قدرت‌های پنهان در جریان دستگاه‌های قضایی مشغول توقف و انحراف برخی پرونده‌ها هستند.
آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه برخی افراد تخلف 30 میلیارد تومانی مالیاتی دارد اما همچنان در شهر با قدرت می‌چرخد، اضافه کرد: دستگاه قضایی اگر می‌خواهد قانون را در جامعه حاکم کند باید دانه‌درشت‌های متخلف قدرتمند محلی را بشناسد و شاخ آن‌ها را بشکند.


وی با اشاره به اینکه نباید فشارها اراده قضات را ضعیف کند، عنوان کرد: باید دست‌های متخلفین را از نفوذ به دستگاه قضایی قطع کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه قاچاق از نگاه علمای شیعه و سنی حرام است، ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با قاچاق چندین هزار شهید و طی هفته‌های گذشته دو مرزبان در هرمزگان نیز در این راه جان خود را تقدیم کردند.


وی با اشاره به اینکه قاچاق در فقه شیعه و اهل سنت بعد از فرمان مقام معظم رهبری، حرام است، بیان کرد: مگر می‌توان با باز بودن درب‌های قاچاق به سمت رونق تولید گام برداشت.
آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پهباد آمریکایی‌ها لذت‌بخش بود، تصریح کرد: کشورمان توانایی دفاع از مرزوبوم خود را به‌خوبی داراست و هر بار چنین موضوعی از سوی بیگانگان پیش آید بازهم با چنین دفاع قدرتمندی مواجه خواهند شد.


نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی با ایستادگی در مقابل استكبار جهانی و آمریكا جنایتكار بی‌نظیر است، ابراز کرد: ارتش و سپاه مظهر ایمان و تخصص هستند و تمام توطئه‌های دشمنان کور دل را نقشه بر آب کرده‌اند.
وی ادامه داد: آمریکا و دشمنان توانایی جنگ با ایران را ندارند و باید بدانند که جمهوری اسلامی در پاسداری از مرزهای خودش هیچ ترسی از نام و نشان کسی ندارد.


امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه اگر استقامت و تقوا داشته باشیم می‌توانیم پیروز شویم، اضافه کرد: همه ما آماده پشت مقام معظم رهبری هستیم و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند‌ بکنند‌.
آیت‌الله نعیم‌آبادی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و تقارن با روز بسیج اساتید، افزود: ملخ‌ها هیچ‌کدام متولد بخش احمدی و شهرستان رودان یا به‌طورکلی استان هرمزگان نبوده بلکه مهاجر هستند.امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه در سال گذشته از مراکز جهان اطلاع داده بودند که ملخ‌ها راهی کشورمان هستند، تصریح کرد: چرا در طول این مسیر با هجوم این ملخ‌ها برخورد نشد و حال که آمده‌اند چرا از همه توان کمک نگرفته شد و از مردم کمک خواسته نشد.


وی با اشاره به اینکه چرا به داد کشاورزان نمی‌رسیم و غفلت کرده و می‌کنیم، اظهار کرد: رفتن‌ها مشکل را حل نمی‌کند؛ وزیر جهاد کشاورزی از وضعیت کشاورزان هرمزگانی مطلع هست یا نه و اگر بداند که ثروت ملی در حال از دست رفتن است، تأسف دارد.
آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی با بیان اینکه باید از کارشناسان خبره بهره برده شود که بهترین راه‌های مقابله را به کار ببندیم، خاطرنشان کرد: موج جدید در راه است و باید هرچه زودتر به این وضعیت رسیدگی شود وگرنه شاهد اتفاقات بدتری خواهیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها