در حاشیه تجلیل از برترین‌های پژوهشی حوزه علمیه:

تجلیل نماینده ولی‌فقیه از مدیر بسیج رسانه هرمزگان



نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس از مدیر بسیج رسانه هرمزگان تجلیل کرد.
به گزارش صبح ساحل مرتضی پیروی منش گفت: بزرگ‌ترین ظرفیت‌ها در حوزه‌های علمیه وجود دارد که اصحاب رسانه از آن غافل هستند. از آیت‌الله نعیم‌آبادی امام‌جمعه بندرعباس بابت حسن توجه به بنده حقیر کمال تشکر را دارم.
وی افزود: بنده بیش از دو سال است که در حوزه علمیه خواهران به‌عنوان استاد پژوهش میدانی تدریس دارم. در این مدت به‌واسطه مسئولیت بسیج رسانه استان، سعی کردم تعدادی از خواهران طلبه را به حضور در رسانه مشتاق کنم و همگان شاهد ظرفیت ارزشمند طلاب به‌واسطه توانایی‌هایی آنان در عرصه فضای مجازی و رسانه باشند.
پیروی منش استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امروز بسیار خوشحالم که اساتید حوزه و طلاب جهت نقش‌آفرینی در عرصه رسانه با محور و نگاه پژوهشی، ورود جدی داشته‌اند و در حال حاضر هفته‌نامه محور که از سال گذشته مجوز فعالیت گرفته است توسط این بزرگواران تأمین محتوی و اداره می‌شود.
مدیر بسیج رسانه استان و پژوهشگر حوزه فرهنگی افزود: جا دارد از حمایت‌های اشرف باقری زاده مدیریت مدرسه الزهرا سلام‌الله علیها، سمیه احمدی معاونت پژوهش مدرسه الزهرا سلام‌الله علیها، گروه پژوهشی رسانه‌ای و آسیه کمالی معاونت پژوهشی مدیریت استانی حوزه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان که دو سال توفیق همراهی با آن‌ها رادارم بابت حمایت و تلاش مضاعف و کسب رتبه‌های مهم کشوری تقدیر و تشکر نمایم.
فعال رسانه‌ای هرمزگان گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم از حوزه‌های علمیه به‌عنوان ملجأ و مرجع علمی و معنوی که دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی می‌باشند بیش از این برای تولید محتوای موردنیاز امروز جامعه بهره ببرند و حوزه‌ها را خانه خود بدانند.
صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول هفته‌نامه محور در پایان عنوان کرد: هدفم ایجاد ارتباط بین رسانه‌ها و حوزه‌های علمیه استان است و علت اینکه خواهر طلبه و آگاه به حوزه رسانه را به‌عنوان مسئول بسیج خواهران پیشنهاد دادم تکیه‌بر همین نگاه است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها