در جلسه صید و عرضه آبزیان در فرمانداری بندرعباس مطرح شد

لزوم شفاف سازی در قیمت ماهی ها



  فرماندار بندرعباس گفت: بمنظور  شفاف سازی درقیمت ها و فراهم نمودن زمینه نظارت بیشتر بر بازار ماهی لازم است۳ نوع فاکتور تحت عنوان تعاونی صیادان ، تعاونی بنکداران و تعاونی خرده فروشان طی هفته جاری طراحی و توسط نماینده هر گروه به اعضای مربوطه تحویل دهند.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس،  بمنظور شفاف سازی در بحث صید و عرضه آبزیان در سطح شهرستان بندرعباس راس ساعت ۱۸ امروز در محل فرمانداری بندرعباس جلسه ای با حضور آقای مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ، رئیس شیلات بندرعباس ، صیادان ، بنکداران و خرده فروشان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار برگزار گردید.

فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت : اداره شیلات شهرستان ظرف مدت یک هفته آینده نماینده جامعه صیادان ، جامعه بنکداران و جامعه خرده فروشان را به صورت جداگانه تعریف و به فرمانداری معرفی نماید .

وی در ادامه افزود: بمنظور  شفاف سازی درقیمت ها و فراهم نمودن زمینه نظارت بیشتر بر بازار ماهی لازم است۳ نوع فاکتور تحت عنوان تعاونی صیادان ، تعاونی بنکداران و تعاونی خرده فروشان طی هفته جاری طراحی و توسط نماینده هر گروه به اعضای مربوطه تحویل دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: از هفته جاری کلیه مراحل جابجایی و فروش ماهی بین صیادان و بنکداران ، بنکدار به خرده فروش و خرده فروش به مشتری با فاکتور ممهور به مهر صادرکننده فاکتور ارائه شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز در این جلسه اظهار داشت: طبق چهارچوب قانونی با افراد متخلف برخورد خواهیم کرد و قدردان تلاشگران این عرصه خواهیم بود.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: به منظور کسب آمار دقیق از وضعیت صید و آبزیان مورد نیاز شهرستان باید آمار کلیه عرضه کننده ها در بخش های مختلف توسط شیلات شهرستان بصورت روزانه جمع آوری و در زمان لازم به فرمانداری و سایر دستگاههای در خواست کننده ذیربط ارائه داده شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها