۵۰ صنعت بزرگ و ۲۰ جایگاه CNG بیش‌ترین مصرف کننده های گاز هرمزگان



6 هزار و ۹۲۷ خانوار شهری و یک هزار و ۶۹۴ خانوار در هرمزگان، زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند. همچنین بیش از ۵۰ صنعت بزرگ استان و ۲۰ جایگاه CNG از گاز طبیعی برخوردارند که بیش‌ترین مصرف کننده ها محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان روز یکشنبه در نشست مجمع عمومی و عادی سالیانه در ستاد شرکت ملی گاز ایران، اظهار داشت: تاکنون ۷ شهر و ۱۶ روستا گازدار شده و عملیات گازرسانی به ۲ شهر و ۱۰ روستا در دست اجراست.

فواد حمزوی ادامه داد: در مجموع ۳۵۶ کیلومتر خطوط اجرا شده که از این تعداد ۲۸۸ کیلومتر در بخش شهری و ۶۳ کیلومتر در بخش روستایی است.

وی میزان گاز رسانی به صنایع این استان را ۴.۶ کیلومتر اعلام کرد و افزود: تعداد انشعابات نصب شده در سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۷ انشعاب بوده که ۲ هزار و ۷۹۰ انشعاب در شهرها و یک هزار و ۴۱۷ انشعاب در روستاها را شامل می‌شود.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از ایرنا مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان میزان اشتراک‌پذیری در سال گذشته را در مجموع یک هزار و ۴۷۵ مشترک عنوان کرد که از این تعداد یک هزار و ۳۰۴ مشترک در شهرها و ۱۷۱ مشترک روستایی هستند.

حمزوی گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۴۱۰ مورد اشتراک پذیری صورت گرفته است که بالاترین اشتراک مربوط به شهر پارسیان است.

وی ادامه داد: گازرسانی به شهرستان بندرلنگه در حال پیگیری دریافت مجوز است و گازرسانی به باقیمانده شهر قشم، گازرسانی به شرق استان (شهرهای میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد) در حال پیگیری اجرای خط انتقال صادرات گاز به کشور عمان است.

حمزوی افزود: همچنین پیگیری اخذ مجوز و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای فارغان و احمدی و روستاهای تابعه، ادامه عملیات اجرایی گازرسانی به شهر رودان (دهبارز)، تکمیل شبکه روستاهای دهستان بالا، دهستان پایین، باینوج، شهرستان حاجی‌آباد و روستاهای تدروئیه، عالی قندی، دهنگ و بیگلرآباد در شهرستان بستک نیز از دیگر برنامه‌ها و اقدامات شرکت گاز استان هرمزگان در سال ۹۸ است.

هم‌اکنون ۶ هزار و ۹۲۷ خانوار شهری و یک هزار و ۶۹۴ خانوار، زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

همچنین بیش از ۵۰ صنعت بزرگ استان و ۲۰ جایگاه CNG از گاز طبیعی برخوردارند که بیش‌ترین مصرف کننده ها محسوب می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها