در فوتسال هفته تامین اجتماعی

فولاد کاوه جنوب کیش جشنواره گل به راه انداخت



به گزارش صبح ساحل، فولاد کاوه جنوب کیش جشنواره گل به راه انداخت مسابقات فوتسال هفته تامین اجتماعی با انجام چهار  دیدار دیگر دنبال شد.
در هفته سوم مسابقات فوتسال هفته تامین اجتماعی چهار بازی انجام شد و تیم های تامین اجتماعی ، مدیریت درمان ، آلومینیوم المهدی و فولاد کاوه جنوب‌کیش حریفان خود را شکست دادند.
در بازی اول هفته سوم تیم های بخش فرآوردهای نفتی و آلومینیوم المهدی به دیدار هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 4 بر صفر به سود آلومینیوم المهدی به پایان رسید.  در این دیدار سجاد بهرامی دوبار ،رسول باصره و مهیار محبوبی برای آلومینیوم المهدی گلزنی کردند.


دومین بازی هفته سوم  را تیم‌های فولاد کاوه جنوب کیش  و ستارگان رسانه و هنر انجام دادند. در این بازی دو تیم در نیمه نخست موفق به باز شدن دروازه یکدیگر نشدند اما در نیمه دوم فولاد کاوه جنوب کیش جشنواره گل به راه انداخت و پنج بر یک ستارگان رسانه و هنر را شکست داد. محسن موسی نسب  و مجتبی جعفری هرکدام دو گل و معین زحمت پیشه هم یک گل برای فولاد کاوه به ثمر رساندند. تک گل تیم ستارگان رسانه وهنر را هم علی آذریان زد.
تامین اجتماعی و منطقه ویژه برگزار کننده دیگر بازی این رقابت ها بودند. در این دیدار تامین اجتمتاعی چهار بر دو حریف سرسخت خودش را شکست داد.


برای تامین اجتماعی احمد غیبی، محمد اسفندیاری، محمدرنجبر و حیسین سرلک و برای منطقه ویژه محمدرضا دهقانی از روی نقطه پنالتی و رضا احمد پور  گلزنی کردند. مدیریت درمان در یک بازی نزدیک دو بریک بانک رفاه را شکست داد. برای مدیریت درمان فرشید رحیمی دبل کرد و تک گل بانک رفاه را هم احمد شناسی به ثمر رساند. این بازی یک اخراجی هم داشت و علی پاکدامن از بانک رفاه کارت قرمز دریافت کرد.


در هفته پایانی این رقابت ها پنج شنبه هفدهم  مردادماه آلومینیوم المهدی با فولاد کاوه کیش ساعت 17 و در ساعت 18 فرآوردهای نفتی با ستارگان رسانه وهنر بازی خواهند کرد. در این دوره از مسابقات ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی طی  چهار  هفته در دور مقدماتی در سالن جانبازان و معلولین مجموعه هفت تیر،  با هم رقابت خواهند کرد.  در پایان بازی های مقدماتی از هر گروه دو تیم به نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.
در گروه الف تیم های  آلومینیوم المهدی،  فولاد کاوه جنوب کیش، فرآورده های نفتی و ستارگان رسانه وهنر ودر گروه دوم تیم های اداره کل تامین اجتماعی ، منطقه ویژه‌اقتصادی ، مدیریت درمان و بانک رفاه با هم به  رقابت خواهند پرداخت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها