معرفی بیش از 3400 طرح اشتغال روستایی هرمزگان به بانک‌های عامل



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، تاکنون 3487 طرح با مبلغ بیش از 540 میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

به گزارش صبح ساحل به نقل از هادی ابراهیمی تعداد اشتغال پیش‌بینی شده برای این تعداد طرح را 11 هزار و 779 نفر ذکر کرد و اظهار داشت: تاکنون یک‌هزار و 747 طرح با پیش‌بینی اشتغال 7 هزار و 166 نفر، مبلغ 266 میلیارد و 772 میلیون تومان تسهیلات را دریافت کرده اند.

 

وی درصد پرداخت تسهیلات را نسبت به اعتبار تخصیصی 68 درصد عنوان کرد و افزود: بیشترین پرداختی‌ها در رشته‌های اولویت‌دار از جمله محصولات گلخانه ای، شیلات و آبزیان، پرورش دام سبک و سنگین، صنایع غذایی و تبدیلی تکمیلی کشاورزی، خدمات حمل و نقل و لجستیک، گردشگری، صنایع دستی و بوم‌گردی است.

 

به گفته مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان 64 درصد از طرح‌های پرداختی مربوط به طرح‌های جدید، 34 درصد سرمایه در گردش و 2 درصد توسعه ای است.

 

ابراهیمی مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار، طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی، طرح مشوق‌های بیمه ای کارفرمایی و طرح‌های خرد اشتغال را از جمله طرح‌های مربوط به سیاست فعال ابزار کار استان ذکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها