در انتظار تجهیز آمبولانس دریایی هستیم



بخشدار جزیره هرمز گفت: متأسفانه ساماندهی آسفالت خیابان‌های جزیره هرمز هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده اما در حال تلاش هستیم آسفالت 22 کیلومتر رینگ دور جزیره انجام شود.

به گزارش صبح ساحل مجدالدین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص وضعیت حمل‌ونقل عمومی جزیره هرمز اظهار کرد: مشکل بیمه رانندگان سه‌چرخه‌ها و وسایل نقلیه عمومی در هرمز با همکاری شرکت‌های بیمه پیگیری و حل شده است.

وی افزود: قرار است بهسازی پایانه گردشگری جزیره هرمز در شورای شهر و شهرداری هرمز در دستور کار بگیرد و تا قبل از فصل گردشگری کار ساماندهی آن پایان پذیرد.

بخشدار جزیره هرمز در خصوص وضعیت آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های جزیره هرمز تصریح کرد: متأسفانه ساماندهی آسفالت خیابان‌های جزیره هرمز هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده اما در حال تلاش هستیم آسفالت 22 کیلومتر رینگ دور جزیره انجام شود.

حسینی ادامه داد: قرار است فاز اول پروژه آسفالت رینگ دور جزیره شامل 8 کیلومتر آسفالت تا نیمه اول مهرماه امسال توسط پیمانکار پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین در خصوص ساماندهی کمپ‌های گردشگری در هرمز عنوان کرد: ساماندهی بومگردی ها را پیگیری کردیم و در حال حاضر تعداد 11 بومگردی در جزیره هرمز با مجوز رسمی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فعالیت می‌کنند و تعداد دیگری نیز در شرف اخذ مجوز هستند.

بخشدار جزیره هرمز خاطرنشان کرد: متأسفانه در خصوص ایستگاه‌های گردشگری هنوز به نتیجه‌ای که مدنظرمان بوده نرسیده‌ایم، قرار بوده پنج ایستگاه گردشگری در سطح رینگ دو جزیره ایجاد شود که سرمایه‌گذارهای آن مشخص شده‌اند و اگر سرمایه‌گذارها کار را پیش ببرند تا اوایل فصل زمستان آماده می‌شوند؛ البته این مسئله بستگی به پیشبرد پروژه توسط بخش خصوصی دارد.

حسینی در خصوص وضعیت احقاق وعده آمبولانس دریایی توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در حال حاضر سه آمبولانس دریایی خریداری و وارد هرمزگان شده و در حال تجهیز است، پس از تجهیز یکی از این آمبولانس‌ها به جزیره هرمز تعلق خواهد گرفت که البته تاکنون محقق نشده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها