مدیر مجتمع تفریحی توریستی سورو:

آلودگی دریا درد مشترک همه ماست/ امکانات بسیاری در پلاژ بانوان جایگزین استفاده از دریا شده است



مدیر مجتمع تفریحی توریستی سورو گفت: بحث آلودگی دریا درد مشترک همه ماست، هیچ‌کس به‌تنهایی در آلودگی دریا دخیل نیست، اما خوشبختانه ما امکانات بسیاری را در این فضا جایگزین استفاده از دریا کرده‌ایم.

به گزارش صبح  ساحل حمیدرضا میرجلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وقتی مدیریت و سرمایه‌گذاری پلاژ بانوان به بنده پیشنهاد شد منطقه‌ای بدون استفاده و راکد بود و راه‌اندازی نشده بود؛ با توجه به عرقی که نسبت به مردم بندرعباس داشتم وارد این پروژه شدم.

وی افزود: دوست داشتم خدمتی به مردم بندرعباس کنم و دیدم مجتمع تفریحی توریستی سورو این پتانسیل را دارد که به‌جایی در شأن مردم بندرعباس به‌خصوص بانوان تبدیل شود.

مدیر مجتمع تفریحی توریستی سورو تصریح کرد: متأسفانه در بندرعباس جایی برای بانوان تعبیه نکردیم و تنها پارک بانوانی داریم که به بدترین شکل ممکن ایجاد شده و در شأن بانوان نیست و نیاز داشتیم که چنین مجموعه‌ای ایجاد شود.

میرجلیلی عنوان کرد: با توجه به اینکه مسیر پلاژ نسبت به مرکز شهر دور است و جمعیتی که می‌خواهند از نقاط مختلف شهر به این پلاژ بیایند دوست داشتم جایی آماده شود که وقتی بانوان مراجعه می‌کنند بتوانند چند ساعت در آن وقت بگذرانند و کل خدماتی که در طول هفته و ماه لازم دارند را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سالن ماساژ فوق‌العاده حرفه‌ای، سالن پاک‌سازی تحت لایسنسی از کشور فرانسه، سالن زیبایی، باشگاه هوازی با کلیه رشته‌های ورزشی هوازی، آب‌درمانی با مربی حرفه‌ای، فیتنس در آب، باشگاه بدن‌سازی، کافی‌شاپ، سالن پارک کودک و استخر بزرگ‌سال و کودک، سرسره آبی و فضاهایی برای آفتاب گرفتن، از امکانات تفریحی این مجتمع است.

مدیر مجتمع تفریحی توریستی سورو با بیان اینکه روزهای چهارشنبه آموزش طریقه صحیح آفتاب گرفتن و فواید آن توسط کارشناس را داریم، اضافه کرد: در حال اخذ مجوز برای راه‌اندازی سینما پلاژ هستیم که در ساعت 8 تا 10 شب سینما در فضای باز پلاژ را داشته باشیم.

میرجلیلی بیان کرد: با موسسه تدبیر برای برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی چون کارگاه مادر و کودک، زیبایی، مد و فشن وارد همکاری شده‌ایم و در حال تبدیل این مجموعه به یک مجتمع فرهنگی، توریستی و ورزشی هستیم تا دغدغه‌هایی مثل نشاط، کمبود فضای آموزشی خوب با اساتید مجرب و قیمت مناسب را برای بانوان برطرف کنیم.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص آلودگی دریا در محل پلاژ بانوان اظهار کرد: بحث آلودگی دریا درد مشترک همه ماست، هیچ‌کس به‌تنهایی در آلودگی دریا دخیل نیست، اما خوشبختانه ما امکانات بسیاری را در این فضا جایگزین استفاده از دریا کرده‌ایم.

مدیر مجتمع تفریحی توریستی سورو افزود: انسان باید به نداشته‌ها نگاه کند اما روی داشته‌ها تمرکز کند و در این صورت است که می‌تواند به موفقیت دست یابد، ما یک فضای خوب و اسلامی ایجاد کرده‌ایم تا بانوان بتوانند راحت و بدون دغدغه بیایند، ورزش کنند، آفتاب بگیرند، کارهای مفرح، پوستی، آموزشی و ... انجام دهد و باید روی این داشته‌ها و امکانات خوب ایجاد شده تمرکز کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها