سرمربی شهرداری بندرعباس

قرعه کشی فدراسیون فوتبال نمی تواند خیلی منطقی باشد



در بازی مقابل تیم پاس هوشیارانه بازی کردیم و با شرایطی که داشتیم  نتیجه خوبی گرفتیم .


مجتبی خورشیدی، سرمربی شهرداری بندرعباس در مورد دیر اضافه شدن به این تیم   گفت : زمانی که با پیشنهاد مدیران شهرداری بندرعباس مواجه شدم تنها چند روز به آغاز لیگ زمان باقی مانده بود. در این مدت تنها کاری که توانستیم انجام دهیم این بود که با بازیکنان روی مسائل روحی - روانی و کمی هم تاکتیکی کار کنیم. حتی شب بازی با پاس دو بازیکن به جمع ما اضافه شدند که از آن‌ها استفاده کردیم. خورشیدی در مورد بازی با پاس گفت : بازی سختی برای ما بود و تیم حریف خیلی زود به گل رسید ولی نکته تعجب برانگیز آنجایی بود که پاسی ها از  زمان گل در حالی که بیش از ۶۰-۷۰ دقیقه به  پایان بازی زمان باقی مانده بود، با زمین زدن های مکرر خود شروع به وقت تلف کردن کردند.


نیمه نخست بازی طوری بود که شاید باید ۴-۵ گل دریافت می کردیم ولی در نیمه دوم این ما بودیم که نبض مسابقه را در دست گرفته و اگر کمی خوش شانس تر بودیم و روی ضربات پایانی دقت می کردیم باید ۵-۶ بار دروازه حریف را باز می کردیم.


روی هم رفته بازی بسیار زیبا و جذابی بود که فکر می کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند از دیدن یک فوتبال زیبا لذت بردند.

سرمربی شهرداری بندرعباس در مورد صحبت های سرمربی پاس در خصوص وقت تلف کردن بازیکنان شهرداری گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و شما می‌توانید فیلم بازی را تماشا کنید. بازیکنان ما تنها دو بار روی زمین افتادند که در نهایت مجبور شدیم آن ها را از زمین مسابقه بیرون بیاوریم. وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد یعنی بازیکن توان ادامه مسابقه را به دلیل خستگی یا مصدومیت ندارد و فکر نمی کنم به این اتلاف وقت بگویند. وی با بیان این که احمد جمشیدیان، سرمربی پاس از دوستان خوب من است، ادامه داد: پاس تیم بسیار خوب و ریشه داری است که انشاالله هر چه زودتر به سطح اول فوتبال کشور بازگردد. همه مربیان پاس از دوستان قدیمی من هستند و فکر می کنم اگر به جای اعتراض و پرداختن به حواشی، بیشتر فکرشان را معطوف تیم خودشان کنند، موفق تر خواهند بود.


وی در مورد قرعه کشی لیگ و گروه سختی که در آن قرار گرفتند گفت: به هر ترتیب به نظر من این گونه قرعه کشی نمی تواند خیلی منطقی باشد و بهتر بود که مسوولین فدراسیون برای قرعه کشی سیدبندی می کردند و این گونه نبود که فقط اسم تیم‌ها را بیرون بیاورند و به دو گروه تقسیم کنند. ولی روی هم رفته به شخصه مشکلی بابت قرعه ای که به نام ما افتاد ندارم و این موضوع را به بازیکنانم هم گفته ام که اگر قرار است به لیگ بالاتر صعود کنیم، نباید از هیچ تیمی بترسیم و صعود از چنین گروه سختی لذتبخش تر خواهد بود.

سرمربی شهرداری بندرعباس در پایان گفت : زمانی که من و همکارانم به بندرعباس آمدیم، زمان زیادی برای جذب و آماده سازی بازیکنان نداشتیم و فکر می کنم تیم ما از هفته چهارم یا پنجم به آنچه مدنظر ما است برسد و انشالا در پایان فصل بتوانیم در کنار هواداران مان جشن صعود بگیریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها