سالن ورزشی سام و زال قشم در دهه فجر به بهره‌برداری می رسد



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم خبر از اخذ ۴ میلیارد تومان بودجه برای اماکن ورزشی شهرستان قشم جدای از اعتبارات اخذشده قبلی داد.

به گزارش صبح  ساحل یونس برهم در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمایت‌های مجدانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ۴ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه سالن ورزشی سام و زال قشم تخصیص و ابلاغ شد.

وی افزود: این اعتبار از محل اعتبارات ملی صرفاً جهت تسریع در عملیات اجرایی سالن سام و زال تخصیص‌یافته است.

برهم اضافه کرد: در سایه تعامل و همکاری دو دستگاه اداره کل ورزش و جوانان استان با سازمان منطقه آزاد قشم و پیگیری‌های صورت گرفته این مقدار اعتبار دو روز پیش توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تزریق‌شده تا در اختیار پیمانکار سالن سام و زال قرار گیرد‌.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم تصریح کرد: با ابلاغ این مبلغ اعتبار روند اتمام سالن ۲۵۰۰ نفره سام و زال شتاب ویژه‌ای خواهد گرفت و امیدواریم این پروژه که بیش از ۱۵ سال از احداث آن می‌گذرد در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این مقام مسئول در ورزش استان بیان کرد: با تعامل و همکاری منطقه آزاد و دستگاه ورزش شاهد توسعه ورزش در جزیره قشم هستیم و امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد.

برهم خاطرنشان کرد: با تخصیص این مبلغ اعتبار مجموع بودجه تصویبی و تخصیص‌یافته از محل اعتبارات استانی در بخش‌های تملک دارایی‌ها، متوازن و ارزش‌افزوده و همچنین اعتبارات ملی به پروژه‌های عمرانی در بخش ورزش قشم به بیش از ۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسید که در نوع خود بی‌نظیر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها