کلنگ ساخت هنرستان ۸ کلاسه درشهر سیریک به زمین زده شد



به گفته صبح ساحل علی بهرامی، گفت: فضای آموزشی جدید در شهر سیریک درزمینی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۷۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با استاندارد های آموزشی به بهره برداری می رسد.

بهرامی با بیان اینکه این هنرستان پسرانه برای برخورداری فضای استاندارد حدود ۱۸۰ دانش آموز هنرستانی است، افزود: این هنرستان از محل اعتبارات دولتی اداره کل نوسازی مدارس و خیری، توسط خیر نیک اندیش جناب آقای خالد کمالی می باشد که برای دانش آموزان هنرستانی شهرستان احداث می شود.

وی اضافه کرد: هدف از ساخت این هنرستان در شهرستان فراگیری و بسط مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان است تا افرادی متخصص، ماهر و کار بلد را آموزش و پرورش تربیت کند که هم خودشان جذب بازار کار شوند و هم بتوانند برای سایرین ایجاد اشتغال کنند.

بهرامی ضمن تقدیر از زحمات بی منت وخالصانه خیرین بزرگوار افزود: ساختن مدرسه و شاد کردن دل دانش آموزانی که در واقع آینده سازان مملکت اسلامی ما خواهند شد، از کارهای نیک و خداپسندی است که در آموزه های دینی به آن سفارش شده است.

بهرامی تصریح کرد: توسعه فضاهای آموزشی و نوسازی مدارس تخریبی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش شهرستان است که با هدف برخورداری دانش‌آموزان از فضای آموزشی استاندارد، افزایش پوشش تحصیلی و عدالت آموزشی دنبال می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک بیان داشت: ساخت هرمدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.

لازم به یادآوری است که کمک های خیر گرانقدر جناب خالد کمالی پیش از این به آموزش و پرورش شهرستان بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها